Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker leasing kontrakt opretholdt efter midlertidig lukning af firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er kommet i den situation at vi midlertidig vil lukke vores firma 2- 3 måneder  (Corona) - for at kunne få dagpenge :-(
Vi har dog en maskine der leaset og er der noget til hinder for at fortsat betale leasingafgiften og vil leasingfirmaet få besked hvis jeg lukker ned? der er IKKE andre skyldenere hverken skat eller moms.

Tak for alle de gode svar herinde, men dette kunne jeg ikke finde..



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Karmagi:

Vi er kommet i den situation at vi midlertidig vil lukke vores firma 2- 3 måneder  (Corona) - for at kunne få dagpenge :-(
Vi har dog en maskine der leaset og er der noget til hinder for at fortsat betale leasingafgiften og vil leasingfirmaet få besked hvis jeg lukker ned? der er IKKE andre skyldenere hverken skat eller moms.

Tak for alle de gode svar herinde, men dette kunne jeg ikke finde..


Du skriver ikke hvad virksomhedsform du driver virksomheden i, samt skriver du heller ikke hvordan i "lukker midlertidigt ned" (altså om det er ved likvidation, tvangsopløsning eller om du bare har afmeldt CVR-nummeret for en personlig virksomhed). Når du ikke skriver det, kan du heller ikke rigtigt få et svar.

Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og beklager jeg driver en enkelmandsvirksomhed, jeg håber bestemt på at opstarte igen til august og har brug for min maskine igen - altså afmelde virksomheden over sommeren. - 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved enkeltmandsvirksomheder hænger du jo selv på gælden, så resultatet ville lidt blive det samme. Hvorfor tager du ikke fat i leasingselskabet og hører dem, hvordan I bedst løser forholdet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)