Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venter på pakke fra Rusland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg venter en pakke som er sendt fra et firma i Rusland d. 24/4.
Den blev frigivet fra tolden i Rusland d. 1 Maj og har siden stået som den har forladt Rusland og er på vej til Danmark.
Postnord har dog ikke modtaget pakken endnu, og den har stået helt stille siden 1 maj.

Jeg ved godt der kan være forsinkelse på pakker pga covid. Men er efterhånden ret desperat efter at modtage pakken.

Nogle der har modtaget pakker fra Rusland for nyligt, og kan fortælle hvor lang tid det tog før de fik pakken - Eller andet relevant info modtages også gerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

selv uden covid-19 så tager det normalt en del tid at få pakker hjem fra lande som rusland og kina, eller det har jeg oplevet. Typisk skal man regne med en måneds tid.

tror ikke krisen forsinker ret meget, det du oplever er normal leveringstræghed ;-)

plejer at bestille elektroniske dimser mest fra kina fordi der er virkelig meget at spare, har aldrig oplevet ikke at modtage varen.

rusland har jeg for nyligt modtaget noget nyt elektronik til min gamle zx spectrum og det er kommet frem, men igen, lang levering.

så den er på vej tænker jeg......at den er kommet ud af rusland er da et godt tegn.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Leveringstiden afhænger meget af hvem man bruger som transportør, de traditionelle postvæsen er håbløst  - Brug nogle af de store anerkendte kurerfirmaer så kommer tingene hurtigt frem.  Samtidig er det vigtigt at man som modtager er importør registreret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du sikkert ret i, jeg vælger som regel den billigste form og så tager det tid, omvendt så kan det heller ikke nytte noget at fragten er så dyr at besparelsen forsvinder. Jeg har aldrig oplevet problemer med varer som blev sendt tilbage fordi jeg ikke var godkendt importør, men omvendt er det også meget små ting jeg har bestilt, lige bortset fra solceller fra kina som rent faktisk kom frem...men igen meget lang levering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)