Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyringssystem til Woocommerce – intet ser ud til at passe til vores sortiment?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino eksperter,

Vi håber at I kan hjælpe os.

Vi har en Webshop der skal til at sælge fødevarer samlet I Kits. Men det har været umuligt for os, at finde et lagerstyringssystem der kunne passe til vores produkter.

Kort fortalt, består et fødevare kit eks. af 5 forskellige stationære vare og 1 variabel vare (hvor kunden kan vælges imellem 3 smage).
Når kunden så køber et fødevare kit, skal lageret automatisk fratrække de 5 stationære vare og den 1 variable smag som kunden selv har valgt.

Nu starter problemerne så, for selve lagerstyringen kan vi ikke få WooCommerce til at klare alene.
Vi har derfor forsøgt os med ATUM, dette måtte vi dog afinstallere igen, da vi pludselig ikke kunne bruge “gem” funktionen mere?

Herefter fik vi et råd om, at kigge nærmere på WooCommerce “Composite Products” og deres “Product Bundles”.
Dette skabte dog en del forvirring, da vi ikke rigtigt kan blive klare på den helt store forskel og hvor vores produkter passer bedst ind?
Så muligvis skal vi over I noget helt andet??

Har I Amino eksperter nogle gode idéer – for vi er I den grad på dybt vand her?

God aften og på forhånd tak.

Mange hilsner
Ina


Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en der kan hjælpe dig. Det er ikke mig og jeg får ikke noget ud af det (bortset fra "æren for at hjælpe"). Giv mig et kald (70200930) eller smid mig en mail (albert@computernoerden.dk), så kan jeg formidle kontakten.

Albert

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Softnotik Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte også på “Composite Products” og deres “Product Bundles" er vejen frem.
Det er lidt mere kompleks at arbejde med composite produkter.
Andre webshop systemer jeg har arbejdet med før, som passer godt ind til så noget er Magento.

Hver stationærvare skal sættes til "ikke" at være optional ved tilknyttelse af et "bundle produkt", så de er et krav at få med ved bestilling
Eventuel noget inspiration herfra

">Plugins benyttelse
Woocommerce Composite
WooCommerce Product bundle




www.Softnotik.dk Freelance, Softwareudvikling, Web (+45) 32222720

Tilmeldt 5. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert og Kim,

Tusind tak for hurtigt svar og givtige idéer - det har været en stor hjælp og problemet er nu løst 😉
.
Rigtig god weekend.

Gode hilsner

Ina
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)