Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung og målrettet dreng søger lidt hjælp fra kære Amino

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Matias
21 år
Nordsjælland (Sabbatår)

Nu har jeg været medlem i lang lang tid og i altid pisse dygtige til at hjælpe herinde, jeg har førhen været inde i iværksætter livet - dog meget ung...

Jeg har førhen arbejdet i kundeservice/salg, og har de sidste 4 måneder prøvet at søge et job med fast indtægt, jeg holder hver dag øje med diverse jobportaler dog sker der ikke så meget...

Nu har jeg så tyet til Amino for hjælp, jeg har virkelig meget motivation og det kilder i kroppen for at komme i gang med noget - Så hvis i skulle ligge inde med enten end ide til brancher der har meget brug for hjælp for tiden eller en bare en åben stilling, som enten er tæt på Nordsjælland / Hjemmearbejde ville det betyde hele verdnen for mig at i lige gav lyd.

Da jeg var lidt yngre gjord jeg mig meget i at hjælpe med at digitalisere virksomheder der endnu ikke var på Facebook, Instagram mm.
Her satte jeg siderne op for dem med grafik, målgrupper og mere for en lille skilling - Det helt sikkert noget jeg er frisk på at hjælpe jer derude med igen hvis det skulle være.

Har en masse erhvervserfaring såsom Lagerarbejde, Grafik, kundeservice, salg, butiksarbejde,receptionist.

Mvh Matias


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)