Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er altså nysgerrig.

Kan vi ikke få et par eksempler på de fantastiske resultater, som de mange keywords i metatag har givet?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - selvfølgelig keywords, det var jo dem vi talte om :)

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Året er 1997. Jeg sidder på et kontor i Nørresundby, hvor jeg beklæder en stilling som administrerende direktør. Min 34 års fødselsdag er netop overstået, og nu sidder der en kollega overfor mig og fortæller, at den hjemmeside (i frames), vi har i firmaet burde være synlig på Yahoo. Jeg tænker lidt over det - og beder ham fortælle mere. Han snakker om meta keywords, og det lyder rigtig spændende. Det var mine første spæde skridt ind i søgemaskineoptimering.

Ding - dong! Det er 2008, Rosenstand! I må undskylde det nostalgiske tilbageblik, men beretningen om de 500 ord i meta keywords sendte mig tilbage til dengang.

Hylder du også kolde afvaskninger som middel mod lumre tanker?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme - men jeg tror, du misforstår?

De europæiske datacentre er da opdaterede, men de vil prioritere at vise dig danske/europæiske resultater, fordi du sidder fysisk i Danmark. Er du opkoblet i USA, vil Google prioritere at vise dig amerikansk baserede hjemmesider før danske. Eller armenske. Eller græske (så er du også med, Anders...).

Et godt råd? I hvilket land/hvilke lande vil du gerne kende din synlighed? Få en opkobling i det pågældende land - f.eks. via en proxy. Eller hav en kollega i det land. Det er stort set den eneste sikre metode.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Hylder du også kolde afvaskninger som middel mod lumre tanker?

Det kan du slet ikke sammenligne... Kolde afvaskninger virker nemlig stadig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du det fra "Håndbog i seksuel hygiejne"?

Fra 9550 Mariager
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld min uvidenhed men...

 er det ikke også således at hvis google har vist et link mange gange uden at man har klikket på det, så ryger linket længere ned?

 Det har vi ihvertfald oplevet med vores sukkerkold.dk adwords - de står øverste på "andre" computere, mens de står langt nede på vores (vi klikke jo ikke selv på de annoncer vi skal betale)...

 Men det er måske noget helt helt andet? (isåfald undskylder jeg..)

 

/Hans-Henrik 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hansi500:

Undskyld min uvidenhed men...

 er det ikke også således at hvis google har vist et link mange gange uden at man har klikket på det, så ryger linket længere ned?

 Det har vi ihvertfald oplevet med vores sukkerkold.dk adwords - de står øverste på "andre" computere, mens de står langt nede på vores (vi klikke jo ikke selv på de annoncer vi skal betale)...

 Men det er måske noget helt helt andet? (isåfald undskylder jeg..)

 

/Hans-Henrik 

Det er nu ikke adwords generelt vi snakker om herinde - men den organiske seo Smile

Men du skal da ikke gå tomhændet herfra, så jo, det er rigtigt - google optimerer annoncerne ud fra, hvad du tidligere har besøgt, så du får noget der matcher hele tiden (på den måde laver de også flere penge).

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)