Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har erfaret når vi tester vores ranking på http://www.bad-neighborhood.com/google-multidc-rank-check.htm på et specifikt søgeord, så har vi en ranking der ligger mellem 1 og 5 på google. Men når vi vi tjekker google ligger vi først på side 2, altså rank 16-17 stykker. Da vi startede med at tjekke rank derinde, lå vores ranking på 20-30 stykker, og det passede også overens med en søgning på google. Og når det blev opdateret, kunne vi med det samme se opdateringen på google. Men nu er det snart noget tids siden at vi er blevet opdateret på google's sider..

 Er der nogen der har noget erfaring med denne side ?

 De bedste hilsner

Jan Laurenborg Olsen

 www.diving2000.dk

 

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så kunstigt endda: Den omtalte tjeneste ligger på en server i USA, og forespørgslen udføres derfor fra USA og ikke fra Danmark, hvor du sidder. Derfor vil du se forskellige resultater, for Google vil forsøge at levere resultater afstemt efter den geografiske placering for forespørgslen.

Det er derfor, vi er nødt til at have en maskine stående i USA, som vi kan tilgå via Remote Desktop. Ellers kan vi ikke stole på de søgninger, vi udfører for kunder i det store iskageland Wink

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

 Vil det sige at vi ikke kan regne med de ranks vi får på den hjemmeside, eller de "europæiske" datacentre opdatere sig i løbet af noget. Eller hvordan fungere det ?

Har du et godt råd med på vejen..

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig været stor fan af sider som fremmer din rank på søge sider da det for det meste er falsk reklame(efter min mening)

 

Den bedste og billigste måde er simpelthen at lave en brainstorm. Find alle de ord frem som kan have noget med dit firma at gøre. Jeg hjalp en ven med hans side hvor vi sad i 2 timer og fandt frem til 550 ord. lagde dem alle ind i meta tag også ventede vi. Nu Ligger han nr. 1-5 på google. Det afhænger af hvad man søger efter.Det har givet en utrolig fremgang i netaktiviteten på hans side, hvor han førhen kun har haft Butik.


Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk historie :)...Ikke alt det der kludder med title tags, H1 formateringer, site opbygninger, linkstrukturer, linkbuilding osv osv....Gåden er løst, nøgleordet er nøgleord.

 

 Jimmy

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

dkimp:

Jeg har aldrig været stor fan af sider som fremmer din rank på søge sider da det for det meste er falsk reklame(efter min mening)

 

Den bedste og billigste måde er simpelthen at lave en brainstorm. Find alle de ord frem som kan have noget med dit firma at gøre. Jeg hjalp en ven med hans side hvor vi sad i 2 timer og fandt frem til 550 ord. lagde dem alle ind i meta tag også ventede vi. Nu Ligger han nr. 1-5 på google. Det afhænger af hvad man søger efter.Det har givet en utrolig fremgang i netaktiviteten på hans side, hvor han førhen kun har haft Butik.


 

Det er alt for mange ord i et meta tag, som burde ikke havde nogen gavnlig effekt! :-) 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

skal vi tage amino.dk

<meta name="keywords" content="iværksætter, selvstændig, moms, skat, marketing, salg, PR" />

Det vi gør er at vi laver bare 550 ord istedet for. og jo det giver bonus. Han har ikke reklameret andre stedet kun i hans butik. og 90% af hits kommer fra google.

 Det er et spørgsmål om man gider og bruge 2 timer på at rippe alle de ord man kan finde om sine produkter og firma. :) Sådan har jeg ihvertfal oplevet det.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trængte sådan til et godt grin - og det har jeg så fået nu ... tak for det!

- Jimmy du mangler ordet pakkeleg på alle dine sider i meta tag ...

 

Spøg til side - det er simpelthen noget af det mest forsimplede vrøvl jeg længe har set herinde ...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

enig - metatags giver så godt som ingenting, og det er faktisk lige før de kan skade mere end de kan gavne hvis de bruges forkert, vi skal ret så mange år tilbage i tiden for at den slags meta-spamming gav pote. 3-5 nøgleord pr side og helst unikke på hver side - det er vel omtrent sådan den gængse opfattelse af hvordan meta skal bruges og forståes.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

keysersoze:

enig - metatags giver så godt som ingenting, og det er faktisk lige før de kan skade mere end de kan gavne hvis de bruges forkert, vi skal ret så mange år tilbage i tiden for at den slags meta-spamming gav pote. 3-5 nøgleord pr side og helst unikke på hver side - det er vel omtrent sådan den gængse opfattelse af hvordan meta skal bruges og forståes.

metatags er da stadige vigtige - den eneste som der reelt set er begyndt at blive lidt debat om, er meta keyword - som du selv beskriver til sidst - håber du har ment meta keyword og ikke meta tags generelt - for de har skam stadig en stor indflydelse

dkimp:

Jeg har aldrig været stor fan af sider som fremmer din rank på søge sider da det for det meste er falsk reklame(efter min mening)

Den bedste og billigste måde er simpelthen at lave en brainstorm. Find alle de ord frem som kan have noget med dit firma at gøre. Jeg hjalp en ven med hans side hvor vi sad i 2 timer og fandt frem til 550 ord. lagde dem alle ind i meta tag også ventede vi. Nu Ligger han nr. 1-5 på google. Det afhænger af hvad man søger efter.Det har givet en utrolig fremgang i netaktiviteten på hans side, hvor han førhen kun har haft Butik.

Hehe - det skulle ikke have den store effekt - med mindre det er meget svagt konkurrenceprægede søgeord, tvivler jeg på at der er pote ved det - det er langt bedre at målrette de enkelte søgeord til relevante undersider, og dermed holde søgeordene nede i et minimum.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)