Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til opstart af gavevirksomhed, leverandører

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg ønsker at starte en gavevirksomhed og er i opstartningsfasen med at undersøge, hvordan jeg i det hele tagen kommer i gang bl.a med at finde leverandører af alle mulige gaveartikler. Glas, julepynt, sæsonvare til begivenheder med andre ord kan i se på yoursurprise.dk, hva jeg nogenlunde har i tankerne.

Kan nogen komme med nogle gode råd til hvordan jeg finder leverandører, andre gode råd er mere end velkommen.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rcmette :) 

Nu har jeg lige prøvet at google ''leverandør af julepynt'' og der kommer en masse hits frem. og når du har fundet en masse leverandører så giver du dem en opringning og fortælle at du godt kunne tænke dig at indgå et samarbejde med dem og så tager man den derfra.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg har søgt på eks.vis julepynt fra Kina, de har en del jeg kunne være intr i.

Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på, når jeg benytter en leverandør fra et andet land?

venlig hilsen

Mette 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej rcmette det lyder mega spændende.
Hvis du mangler en hjemmeside, ude i den snareste fremtid, er jeg klar. jeg gør det gerne billigt da jeg selv stadig er i opstartsfasen. :)) hvis du vil høre mere om det så send evt. en mail webitkontakt@gmail.com eller kontakt mig på amino
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, jeg prøver at dykke ned i disse links.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd handler ikke om leverandører, men om at du kan benytte affiliate som en god trafikkilde til din shop. Tag evt en snak med de gode folk fra https://www.partner-ads.com/

Der findes mange affiliates der har hjemmesider med god trafik fra jule- og gaverelaterede hjemmesider, som kan være meget relevant for dig at få del i.

Jeg har f.eks. selv bl.a. https://gaveinspiration.dk/ og https://juleri.dk/, hvor jeg via affiliate godt kunne linke til den slags produkter som du omtaler. Og der findes mange andre som mig Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man skal handle fra Kina, så skal man være sikker på at den leverandør man får fat i overholder at hvad skal overholdes samt at det vil være super at få nogle referencer på hvem der har brugt dem før for at kvalitets tjekke at de holder deres ord.

Men smid mig gerne en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk jeg har 2 i mit netværk som har kontakter til asien men også at der er en som bor i Kina som helt sikkert kan være behjælpelig i denne process :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)