Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og Hurtig Hjemmeside - 500kr

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Profit:

Du rammer meget godt en del af mine bekymringer.

Jeg stoler ikke på nogen så meget, at jeg tør lade noget så vigtigt som hjemmesiden være uden for min egen kontrol, af mange årsager. Bl.a.
- jeg har fået lukket en del sider/webhoteller, af forskellige årsager bl.a. fordi der var for meget trafik
- priser kan hurtigt stige
- sygdom, invaliditet, ferie, død kan ramme os alle, og hvis det kun er én mand/kvinde med adgang...
- der kan opstå travlhed som gør, at selv små ændringer kan komme til at tage lang tid før de bliver udført, og det kan være meget vigtigt at kunne ændre hjemmeside på få timer
- jeg kan heller ikke finde noget på siden omkring hvilke ideologier (politiske, religion osv. osv.) Joel H går ind for, som jeg måske ikke går ind for, eller som jeg ønsker at støtte. Og det er vigtigt at kende, for at vide om jeg "tør" lade en lave min side, som jeg ikke har adgang til at rette i
- jeg har set førende danske CEO som laver bl.a. skjulte links i kundernes sider, som jeg ikke vil have.

Du gør mig virkelig vred. Jeg forstår slet ikke du spilder så meget tid på dette, når det åbenlyst slet ikke er noget for dig.
Hvis du vil vide noget om mig, kan det da ikke være så svært at spørge mig. Jeg ved ikke om du har bemærket det, men jeg har faktisk været til stede i denne tråd hele vejen igennem, så kan ikke se hvorfor du ikke bare har skrevet til mig.

Hvis du vil vide hvad mine politiske eller religiøse synspunkter er, så skriv dog en besked eller spørg her. Jeg synes ikke det er relevant for hverken mig eller mine besøgende, at skrive på min hjemmeside om jeg er religiøs eller om jeg stemmer på SF eller Venstre.

Jeg vil stærkt råde dig til at få lavet din hjemmeside et andet sted, for det er vist ret indlysende at du ikke ønsker at jeg laver den. Så lad os bare lade det ligge her.

Hvad angår min religiøse overbevisning, så er jeg ateist. Jeg er en person der tror på fakta og indtil jeg en dag bliver ramt af lynet og overlever eller kører galt med 500km i timen uden at få en skramme, vil jeg formentlig forblive ateist.

Hvad angår min politiske overbevisning, så er det ret svært at sige. Jeg er ikke trofast mod noget parti i længere tid ad gangen. Partier, deres medlemmer og deres meninger skifter og når de gør det, så gør jeg det også. Jeg har stemt på Radikale Venstre, Social Demokratiet og senest Ny Alliance. Næste gang bliver mit valg formentlig noget der involverer Villy Søvndal.

Nu kender du min religiøse og politiske overbevisning. Jeg ved desværre ikke hvad "osv. osv." står for, men hvis du siger det, skal jeg med glæde fortælle dig hvilke andre holdninger og meninger jeg har, uanset hvor irrelevant det nu end måtte være.

"Skjulte links".. jeg gider ikke engang kommentere den. Jeg synes ærlig talt bare du er langt ude at høre på. Du lyder generelt bare paranoid. Har du bemærket at jeg på min hjemmeside har et link i toppen, der hedder "Iværksætter?". Under det link står der, at du blot kan sende mig en besked, hvis du har et andet forslag til et samarbejde, eller hvad det nu end skulle være.

Hvis du synes jeg burde tilføje nogle flere punkter på FAQ'en, kan du jo også bare sige det. Jeg er som sagt stadig lige her og klar til at svare på spørgsmål. 

Jeg synes at jeg gør det ret klart, hvad det er jeg tilbyder!

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 09:17

Tak fordi du bemærkede det Regin Jæger Madsen Smile

Jeg forstår nu heller ikke at folk kan begynde at hakke på en der bare vil give et godt tilbud, i stedet for bare at bede om mere information eller sige at man synes der mangler noget info på siden.

Jeg har som sagt også lige åbnet siden. En FAQ er vel aldrig fyldestgørende fra starten af. Nu har jeg tilføjet 2 ekstra punkter omkring priser, der kan vel komme flere. Men kun for at understrege at jeg ikke prøver at tage røven på nogen.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:47

Lige for at gøre det klart: Jeg hakker ikke på dit fremragende tilbud, det er en god mulighed for iværksættere med begrænset startkapital.

Jeg er helt enig i at det er langt ude at bekymre sig om Joels religion og politiske overbevisning, jeg er da aldrig selv blevet spurgt om hvem jeg stemmer på eller om jeg er kristen eller muslim når kunder henvender sig til mig (og jeg skriver det heller ikke på min hjemmeside)

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 09:53

Nej nej, det ved jeg skam godt du ikke gør Smile 

Jeg kopierede bare noget FAQ ind, da det alligevel svarede på dine spørgsmål. Ved godt det måske lige var at springe over hvor gærdet var lavest.. men alligevel Geeked

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:03

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)