Hvis du vil vide hvad mine politiske eller religiøse synspunkter er, så skriv dog en besked eller spørg her. Jeg synes ikke det er relevant for hverken mig eller mine besøgende, at skrive på min hjemmeside om jeg er religiøs eller om jeg stemmer på SF eller Venstre. Jeg vil stærkt råde dig til at få lavet din hjemmeside et andet sted, for det er vist ret indlysende at du ikke ønsker at jeg laver den. Så lad os bare lade det ligge her. Hvad angår min religiøse overbevisning, så er jeg ateist. Jeg er en person der tror på fakta og indtil jeg en dag bliver ramt af lynet og overlever eller kører galt med 500km i timen uden at få en skramme, vil jeg formentlig forblive ateist. Hvad angår min politiske overbevisning, så er det ret svært at sige. Jeg er ikke trofast mod noget parti i længere tid ad gangen. Partier, deres medlemmer og deres meninger skifter og når de gør det, så gør jeg det også. Jeg har stemt på Radikale Venstre, Social Demokratiet og senest Ny Alliance. Næste gang bliver mit valg formentlig noget der involverer Villy Søvndal. Nu kender du min religiøse og politiske overbevisning. Jeg ved desværre ikke hvad "osv. osv." står for, men hvis du siger det, skal jeg med glæde fortælle dig hvilke andre holdninger og meninger jeg har, uanset hvor irrelevant det nu end måtte være. "Skjulte links".. jeg gider ikke engang kommentere den. Jeg synes ærlig talt bare du er langt ude at høre på. Du lyder generelt bare paranoid. Har du bemærket at jeg på min hjemmeside har et link i toppen, der hedder "Iværksætter?". Under det link står der, at du blot kan sende mig en besked, hvis du har et andet forslag til et samarbejde, eller hvad det nu end skulle være. Hvis du synes jeg burde tilføje nogle flere punkter på FAQ'en, kan du jo også bare sige det. Jeg er som sagt stadig lige her og klar til at svare på spørgsmål. Jeg synes at jeg gør det ret klart, hvad det er jeg tilbyder! |
Tak fordi du bemærkede det Regin Jæger Madsen
Jeg forstår nu heller ikke at folk kan begynde at hakke på en der bare vil give et godt tilbud, i stedet for bare at bede om mere information eller sige at man synes der mangler noget info på siden.
Jeg har som sagt også lige åbnet siden. En FAQ er vel aldrig fyldestgørende fra starten af. Nu har jeg tilføjet 2 ekstra punkter omkring priser, der kan vel komme flere. Men kun for at understrege at jeg ikke prøver at tage røven på nogen.