Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og Hurtig Hjemmeside - 500kr

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Joel H

Hvor hurtigt kan du laver en hjemside ?

Hvilken personlig oplysninger skal du brug ? 

Får jeg en email konto ?

Hvordån med betaling ?

Mvh.

Jeroen

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:11

Hvor hurtigt kan du laver en hjemside ?

Meget hurtigt. Hvis du ikke har nogle specielle krav kan den formentlig være oppe i morgen. Yes

Hvilken personlig oplysninger skal du brug ? 

Hvis siden er til dit firma skal jeg ikke bruge dine personlige oplysninger, men gerne alt hvad der er om firmaet, som du gerne vil have med på hjemmesiden. Inklusiv billeder, hvis der er nogle.

Får jeg en email konto ?

Jeg har rigtig god erfaring med kontaktformularer og vil da også anbefale dig, at jeg laver sådan en på din side. Se en her!
Hvis du ikke har en mailadresse, som den kan sendes til, kan vi blot lave en gmail til dig, det er gratis og godt.

Hvordån med betaling ?

Jeg laver siden først og derefter betaler du. Jeg sender dig en faktura, som bare skal betales, så jeg skal bare bruge navn, firmanavn og adresse.

Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at stille dem her eller sende mig en besked Smile 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:57

Hej.

Den side du tilbyder, kan du også gøre sådan at der vil være mulighed at betale med Visa-Dankort ?,
kræver det noget specielt ? og koster det ekstra ?.

mvh.
Sam50

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 10:47

Det koster normalt ekstra, men det er ikke noget jeg sætter op.

Jeg kan gøre således at dine kunder kan betale via PayPal.
Det er en rigtig god betalingsmulighed, da den også er gratis og sikker.
De tager vist nogle mindre gebyrer, men dem kan du læse om på deres side.

Det smarte ved paypal, er at dine kunder ikke behøver at oplyse deres kreditkort
informationer alle mulige steder. Hvis de er tilmeldt paypal skal de bare logge på
den konto og så bliver det trukket derigennem.

Kunder kan også betale med visa f.eks. uden at oprette en konto. Se kundens
fordele

Hvorfor bruge PayPal:
- Det er GRATIS! Der er ingen oprettelsesgebyrer, månedlige udgifter eller minimumsgrænser for betalinger.
- Betal med det samme.
- Brug dit kreditkort til at foretage betalinger.
- Fuld oversigt over alle dine transaktioner.
- Dine finansielle informationer bliver aldrig delt med sælger.
- Du kan bruge din PayPal konto til at betale på en lang række af internetsteder i hele verden. Se mere på www.paypal.com
- Det er sikkert og PayPal er en anerkendt betalingsprocessor.

Jeg tager ikke ekstra for det, hvis du bare vil have en betalingsknap på din side. Cool 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 00:18

Joel H:
Men hvor bliver bestillingerne af? Har kun fået en og det var tilsyneladende ikke en Amino'er

Det lød godt, men jeg "tør" ikke bestille en side, for på FAQ står der:

"Kan jeg selv redigere i siden?

Nej. Det gør jeg for dig. Det koster 50kr pr. gang, hvis du skal have større opdatering. Jeg definerer hvornår der er tale om en større opdatering, men det er selvfølgelig ikke ved ændring af et ord eller hvis du har en tekst, jeg skal copy/paste.

Hvad nu hvis jeg vil overtage siden?

Det er ikke en mulighed."

Dermed har jeg ingen hjemmeside, men blot et abonnement hos et reklamebureau som har 100% styr på min online tilværelse. Det kan jeg ikke bruge. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 00:31

Det synes jeg nu ikke passer helt. Som der står inde på siden er jeg åben overfor anderledes aftaler og hvis du har noget på hjerte, så må du hellere end gerne skrive til mig.

Du må også forstå at du ikke kan få designet en hjemmeside, inklusiv CMS system og 100% kontrol over den for 500kr. Jeg tjener altså næsten intet på den aftale og som der står på siden, så er det et tilbud hvis man står og akut mangler en hjemmeside eller ikke har råd til andet i opstartsfasen. 

Jeg er ikke et reklamebureau! Og NEJ, det er ikke et abonnement. Men hvis jeg skal tilbyde dette til så billige penge er jeg nødt til at sikre mig at jeg om 3 måneder ikke skal sidde og opdatere hjemmesider gratis på fuldtid.

Det er kun større opdateringer jeg vil tage penge for. Der står tydeligt at så længe det vedrører copy/paste tekster er det gratis. Derudover skifter jeg også gladeligt baggrundsfarve eller et billede gratis. Men jeg kan sq ikke gratis sidde og redesigne din side og lave nye funktioner.

Jeg må indrømme at det forbavser mig at du ligefrem skriver at du ikke "tør".  Indifferent

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:00

Ejer du hjemmeside, domæne osv hvis man får sat en hjemmeside op hos dig?

Jeg tror det han mener med "tør" er at han står med håret i postkassen hvis han får lavet en hjemmeside hos dig og du ejer hele lortet. Hvis du pludselig en dage beslutter at det skal koste 2000 om måneden for at holde siden kørende har han ikke mulighed for at gå et andet sted hen da du ejer domæne osv (hvis det da er tilfældet Smile)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:36

Gadensgaard:

Jeg tror det han mener med "tør" er at han står med håret i postkassen hvis han får lavet en hjemmeside hos dig og du ejer hele lortet. Hvis du pludselig en dage beslutter at det skal koste 2000 om måneden for at holde siden kørende har han ikke mulighed for at gå et andet sted hen da du ejer domæne osv (hvis det da er tilfældet Smile)

Du rammer meget godt en del af mine bekymringer.

Jeg stoler ikke på nogen så meget, at jeg tør lade noget så vigtigt som hjemmesiden være uden for min egen kontrol, af mange årsager. Bl.a.
- jeg har fået lukket en del sider/webhoteller, af forskellige årsager bl.a. fordi der var for meget trafik
- priser kan hurtigt stige
- sygdom, invaliditet, ferie, død kan ramme os alle, og hvis det kun er én mand/kvinde med adgang...
- der kan opstå travlhed som gør, at selv små ændringer kan komme til at tage lang tid før de bliver udført, og det kan være meget vigtigt at kunne ændre hjemmeside på få timer
- jeg kan heller ikke finde noget på siden omkring hvilke ideologier (politiske, religion osv. osv.) Joel H går ind for, som jeg måske ikke går ind for, eller som jeg ønsker at støtte. Og det er vigtigt at kende, for at vide om jeg "tør" lade en lave min side, som jeg ikke har adgang til at rette i
- jeg har set førende danske CEO som laver bl.a. skjulte links i kundernes sider, som jeg ikke vil have.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 00:08

Hov stop stands...tag nu lige og drik en kop kaffe inden alting går helt i selvsving.

Joel kommer med et tilbud på en side til 500,- Han ligger på intet tidspunkt skjul på at der er tale om en hurtigt opsat, meget simpel side, som eks. kunne være til en virksomhed der skal bruge en midlertidig side. Alt andet lige er det da et rigtigt godt tilbud - HVIS DU VEL OG MÆRKE HAR DE BEHOV HAN LÆGGER OP TIL!!!

Læser I bare lige to linier længere nede i hans FAQ står der faktisk at DU kommer til at eje domænet - så skulle Joel lige pluselig finde på at fortælle alle om hans exeptionelt bizarre tilhørsforhold er det da for pokker bare at få redirected domænet, sætte en ny side op og så er den ged vist barberet.

At manden så ovenikøbet er så flabet at tilbyde at smide et nyt billede eller rette div. stavefejl UB er vel heller ikke ligefrem noget man behøver brokke sig over!

Profit-> Hvis din hjemmeside er din virksomheds et og alt, er det jo nok alligevel ikke en sådan løsning du går efter? Eller ihvertfald burde gå efter, og så er der vel ikke noget problem?

Jeg kender ikke Joel, har intet med manden eller hans firma at gøre, eller på nogen anden måde involveret. Måske har jeg bare haft en lidt for lang og lidt for dårlig dag, men syntes et uskyldigt tilbud meget hurtigt blev blæst op til noget katastrofalt fælt, hvor krav, ønsker og forventninger måske ikke helt stemmer overens med hvad ihvertfald jeg opfatter Joels tilbud indeholder.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 08:55

Gadensgaard:

FAQ!

Hvad hvis vores samarbejde ophører?

Jeg opsiger ikke vores samarbejde. I tilfælde af at jeg stopper i hjemmesidebranchen, vil jeg give besked minimum 6 måneder i forvejen, hvis og såfremt det er muligt.

Hvad hvis jeg vil have en ny hjemmeside på samme domæne?

Så får du bare det. Det er dit domæne, som blot peger på min navneserver, så du kan når som helst skifte hjemmeside.

Kommer der prisstigninger?

Jeg vil gøre alt for ikke at lave prisstigninger. Men I tilfælde af en prisstigning vil det ikke pårøre eksisterende, men kun fremtidige kunder.

Skal man betale abonnement?

Nej. Det er ikke et abonnement nu og det vil det heller aldrig blive.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)