Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og Hurtig Hjemmeside - 500kr

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har netop åbnet en lille hjemmeside, hvor jeg vil tilbyde privatpersoner og nystartede/mindre virksomheder, der ikke har den store kapital, at få en hjemmeside hurtigt op at køre. 

Hjemmesiden bliver absolut intet "mesterværk" med alverdens interaktive funktioner. Der er tale om en simpel, men selvfølgelig flot hjemmeside.

Hvis du har brug for Portaler, Communities, CMS systmer mv. er det IKKE noget jeg vil kaste mig ud i.

Men står du og er ved at få stress over at der mangler en hjemmeside til din nystartede virksomhed eller noget i den dur, så send mig en besked (via hjemmesiden) og så kan det være jeg kan hjælpe dig.

Se mere på min hjemmeside - TradeMore.dk - om hvad jeg kan hjælpe dig med.

Hvis der er andre spørgsmål, er I selvfølgelig velkommen til at stille dem her.

Håber I vil modtage dette som et godt tilbud. Hvis ikke modtager jeg gerne konstruktiv kritik og vil da rette mit tilbud til, såfremt det giver mening Wink

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:25

Spændende ! Er sikker på der mange der nok skal få gavn af dit tilbud Yes

Held & lykke

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:17

Det lyder absolut spændende og brugbart. For de fleste vil en omkostning på 500 kr. da klart være at foretrække frem for et eller andet hjemmeflikket eller 123hjemmeside-koncept.

Hed og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 12:03

Dejligt.. 2 positive feedbacks.

Men hvor bliver bestillingerne af? Har kun fået en og det var tilsyneladende ikke en Amino'er Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:35

Dem har jeg længe nappet og givet et CMS Big Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:44

Granholm IT og PC support:

- ja, og dem der godt ved at man ikke får noget gratis eller næsten gratis her i livet, de ligger i stakken her på bordet og venter Smile

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 15:08

Granholm IT og PC support:

Ja, det er jo ikke så godt. Så må jeg jo bar fortsætte med mit 500kr's tilbud og så smide CMS oveni hatten... Så kan vi måske konkurrere Wink 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:32

Hej Joel

Det er den rigtige attitude, der er også rigtigt mange, der skriver her på Amino når de skal bruge en ny side. Så det er bare at hænge på, og tilbyde sine tjenester når der viser sig en mulighed.

Så skal der nok komme flere kunder i biksen :-)

Held og lykke med det!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:52

Hej Joel,

Jeg har et spørgsmål til dine produkter. Hvis man f.eks. bestiller en hjemmeside i stil med dem, som du har udarbejdet for Madhouse eller Zaki, hvad får man så?

Modtager man en zip-fil med html-filer i, eller hvordan foregår det?

Hvis man nogenlunde kan stave sig igennem html, er det vel ikke svært at tilrette tekster, titler og den slags småvedligehold efterfølgende? 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 23:17

Hej Frank

Det er sjovt du lige nævner præcis de 2, for de er lavet i et online hjemmesideprogram hvorfra man netop ikke kan downloade siderne som zip eller lign.
Det er nogle sider jeg har lavet for lang tid siden og har egentlig bare smidt dem op, fordi min referenceside er lidt tom. Jeg laver ikke sider med det program mere.

Men f.eks. en side som gratiskunder.dk, der ville du sagtens kunne rette den til, hvis du kender til html.

Sider som bumpitUP og afskaflicens er i flash og dem vil du ikke kunne rette til. Jeg vil sætte siden op for dig, som du ønsker den og rette den til og hvis du senere ønsker opdateringer, vil jeg gøre det for dig.

Det står vist også på min hjemmeside.

Men du skal ikke se det her som en løsning til et firma, der har brug for en hjemmeside med nyhedsopdateringer hver anden dag og tilbudsopdateringer hver anden uge.

Jeg tilbyder det her, som der står, som en hurtig, simpel og billig løsning. F.eks. hvis du bare skal have en hjemmeside der er god nok de første 6 måneder, mens du er i opstartsfasen og ingen kapital har eller til personer der bare godt kunne tænke sig en hjemmeside, men ingen intention har om at komme op i 4 cifrede beløb.

Beklager det er ved at blive til en roman nu Smile

Hvis jeg skal sætte en side op for dig, så sender du mig den tekst der skal være på siden og under hvilke menu-punkter/faner det skal ind under. Det samme med billeder osv. Du skriver det ønskede domæne og jeg køber det og sætter det hele op! Ja, du skal ikke gøre så meget selv Big Smile

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)