Klaus Riskær udtalte i mandags, at hans selskab Copygene havde droppet en notering på First North på grund af de mange skandaler. Nu viser det sig imidlertid, at det var børsen selv, der afviste Riskær.
Hvorfor er den mand altid bare så fuld af løgn....
Hmm... nu kender vi jo af gode grunde ikke begge sider af sagen. Og såfremt udsagnet passer, så var det vel næppe Riskær de afviste, men nok mere selskabet. Det andet sælger dog nok flere aviser....
Hmm... nu kender vi jo af gode grunde ikke begge sider af sagen. Og såfremt udsagnet passer, så var det vel næppe Riskær de afviste, men nok mere selskabet. Det andet sælger dog nok flere aviser....
Hmmm nej det er også svært. Hvem skal vi stole på... En multi dømt forbryder eller folkene fra First North... Tjaa det er ikke nemt.. ;-)
Ingen tvivl om, at lidt kildekritik og generelt spørgsmålstilling til rygter og nyheder, er godt. Men lige her, ved jeg godt hvem jeg tror på...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tror og håber nu også de mange smilies siger hvor jeg står i sagen, selvom det naturligvis er meget sjovt med et målfoto. Hvem de to parter der så boede i glashuset og kastede med sten, det må de i min bog så selv finde ud af eller bedre endnu helt holde det for sig selv ;)