Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Min hjemmeside er snart færdig, men der er selvfølgelig lige nogle ting jeg mangler. 

Såsom prissætning på mit produkt www.skylinecard.dk/priser 

Produkter er forholdvis billig, og koster faktisk ingenting i forhold til hvad man får. (følger jeg i hvertfald) 

Hvad mener i? 

Har i ellers noget feedback på siden www.skylinecard.dk må i godt vende tilbage. :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktet * 

Føler * 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit pris-link virker ikke.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler og installerer getSocialy.com - vi hjælper virksomheder med: at installerer øge konverteringsraten, reducere CAC (Det, det koster at få en kunde ind i butikken) samt maksimere gennemsnits omsætning pr. kunde gennem innovative Socialy Boxes (Popup boxe, der er baseret på brugerens adfærd)

Her er en relevant use case:

- VildMedVolley.dk - 2x i omsætning på 1 måned (selvfølgelig ikke kun vores software, men det har haft STOR indflydelse)

Metode:

- Vi installerede socialproof iform af små pop up bokse der popper up hver gang der kommer et køb

- Vi installerede automatiske upsells der i /kurv kom med en besked "LIGE NU: Tilføj X og få gratis fragt"

Jeg tror også, at du kan gøre brug af begge overstående i din forretning. Dette er iøvrigt kun 2 ud af i alt 25 Growth Tools vi har. Og der er MANGE flere funktioner planlagt i 2020, som kommer løbende i takt med vi får flere og flere investorer.

Feedback til hjemmesiden:

Få installeret en prisregner + checkout. Så klikker man af hvor mange visitkort man vil have, hvilket logo der skal trygges samt ens oplysninger. Det kan du med et plugin jeg har liggende, bare sig til hvis du skal have hjælp!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail makker. 

Giv mig et kald i morgen +45 60 47 35 03

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian. 

Det burde virke nu 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)