Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og nem PSP/online betaling til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg håber I kan hjælpe med viden om den rette Payment Service Provider til en hjemmeside, jeg tænker at åbne. Hjemmesiden skal agere global Escrow indenfor et specifikt område.

I forhold til betalingsprocessen da denne skal foregå således: køber --> Escrow --> sælger, ser det dog ud til at kunne blive lidt tricky. PayPal, for eksempel, tager 3,4% per overførsel hvilket hurtigt æder op et eventuel 10% Escrow gebyr, da jeg som Escrow både skal modtage beløbet der er aftalt mellem køber/sælger og sende det videre. MobilePay ser fornuftigt ud men rammer vel kun det danske kundesegment. Jeg søger derfor en betalingsmulighed der:
- har lave gebyrer og helst fixed fremfor % af beløb (fx 5 kr per transaktion)

- er nem for kunden at betale med til hjemmesiden (fx gennem visa uden at skulle oprette bruger)

- er nem for mig som hjemmeside at viderebetale beløbet til sælger

- forholdvis nem at integrere på en hjemmesiden


Hvis nogen kender til en PSP der kan klare ovenstående, eller har forslag til hvordan betaling kan klares nemt og billigt ville jeg sætte stor pris på at høre fra jer.


På forhånd tak!
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Quickpay, Stripe, etc?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olivere

Du kan få en Reepay konto til Dkk 49,- pr. måned + DKK 1,00 pr. transaktion – eller du kan vælge at betale DK 139,- incl. 250 transaktioner.

Reepay er en selvstændig gateway, der har forbindelse til flere forskellige indløsere med attraktive betingelser.

Skriv til sales reepay.com og be’ og 3 tilbud, så har du lidt at vælge imellem.

Mvh

Svend Erik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)