Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget tøjmærke - hjælp til producenter/leverandør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Vi er to unge kvinder, som er godt i gang med vores drøm, om at starte vores eget tøjbrand. 

Vores designs er ved at være på plads, og vi er meget godt i gang med hele processen. 

Nu er vi nået til, at vi mangler producenter/leverandører som kan hjælpe os, med at få vores design produceret. 

Der er primært tale om kvindetøj, her vil vi f.eks. starte ud med toppe, nederdele og bøllehatte m.m.

Når det hele er kommet godt i gang, vil vi udvide vores sortiment. 

Vi søger helst en producent i udlandet, men med mulighed for god kontakt, samt en god kvalitet. 

Vi krydser vores fingre, og håber i kan hjælpe os :)

 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie og Simone

Det er ikke fordi jeg kan hjælpe - det kan jeg ikke. Jeg vil bare sige at jeg rigtig godt kan lide når folk bliver ambitiøse uden at de løber efter en urealistisk drøm. Så derfor bare en held og lykke med foretagendet, og jeg glæder mig til at følge jer!

Albert

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie og Simone :) 

Det kan vi fra Startup Central sagtens hjælpe jer med, vi har en par coaches som har virkelig gode kontakter i udlandet til producenter/leverandører så kan hjælper jer med at komme i kontakt med dem og være med til at i får den ønskede kvalitet i efterspørger :) 

Derudover når den del er kommet på plads, så kan vi også hjælpe lige fra webshop, regnskabsprogram, influencermarketing osv. 

Smid mig gerne en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk  

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Julie og Simone

Ud fra det i skriver lyder det ikke til i har den store erfaring med tekstilproduktion. Produktion i udlandet er ikke noget man bare lige gør, da der er rigtigt mange faldgrubber som når man er uerfaren.  Mit bedste råd er at få professionel rådgivning der kan hjælpe jer videre med alt fra produktionstegninger til endelig produktion.

I øvrigt bør i også overveje hvem og hvordan i vil sælge jeres vare i et marked / branche der er totalt i knæ for tiden - forvent at det bliver meget  vanskeligt at få et nyt brand på markedet.

I kan prøve at kontakte disse rådgivere:

https://alstruppattern.com/ (Pia er aktiv her på Amino)

https://calbeck.dk/ 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie og Simone

Jeg kan hjælpe og tilbyder gode kontakter og viden områder, at finde en god leverandør i Kina. Venligst at skrive til mig, hvis I ønske det.  God dag.

Med venlig hilsen

YK

Fra København S
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Julie og Simone,

Jeg er selv ejer af MicMic, der sælger høj kvalitets læder accessories. Jeg har startet min produktion helt fra bunden og uden ekstern viden - så jeg kender 100% til jeres situation.
Jeg har kun én enkelt gang benyttet en "mellemmand" og synes egentlig, at det fungerer ligeså fint uden. Faktisk kan jeg bedre lide den direkte kontakt til mine leverandører - måske er det bare mig.

Hvis jeg var i jeres position, ville jeg:
1. Investere lidt penge i at få vareprøver hjem fra nogle forskellige lande og leverandører. I kommer til at opdage, at der er stor forskel på deres faglige viden, jeres samarbejde og resultatet.
2. Overveje hvor fabrikken skal ligge - her tænker jeg f.eks. på, om det skal være udenfor eller indenfor EU? Der er forskellige regler i forhold til import og moms og så er der selvfølgelig distancen.
Selvom jeg elsker MicMics koncept, ærgrer jeg mig ofte over, at jeg ikke selv (ene hvid kvinde) kan besøge mine faciliteter og derudover at der er meget langt.

Blot til input.

Mvh. Michala

Fra København S
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Julie og Simone,

Jeg er selv ejer af www.MicMic.dk , der sælger høj kvalitets læder accessories. Jeg har startet min produktion helt fra bunden og uden ekstern viden - så jeg kender 100% til jeres situation.
Jeg har kun én enkelt gang benyttet en "mellemmand" og synes egentlig, at det fungerer ligeså fint uden. Faktisk kan jeg bedre lide den direkte kontakt til mine leverandører - måske er det bare mig.

Hvis jeg var i jeres position, ville jeg:
1. Investere lidt penge i at få vareprøver hjem fra nogle forskellige lande og leverandører. I kommer til at opdage, at der er stor forskel på deres faglige viden, jeres samarbejde og resultatet.
2. Overveje hvor fabrikken skal ligge - her tænker jeg f.eks. på, om det skal være udenfor eller indenfor EU? Der er forskellige regler i forhold til import og moms og så er der selvfølgelig distancen.
Selvom jeg elsker MicMics koncept, ærgrer jeg mig ofte over, at jeg ikke selv (ene hvid kvinde) kan besøge mine faciliteter og derudover at der er meget langt.

Blot til input.

Mvh. Michala

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår

Jeg har lidt resten kjoler  kemono, osv. resten lager som vil sælges, hvis I er interesseret, så sendes jeg foto til jer. God pris og kvalitet. 

Med venlig hilsen

YK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)