Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes en webshop ejers blog?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


I mine konstante overvejelser om webshop som har kørt gennem en del år, og nu måske bedre økonomisk mulighed en tidligere går overvejelserne på om det er nu man skal søsætte ens projekt. Men der er selvfølgelig mange overvejelser. På den ene side er tiden rigtig, men man kommer jo ikke i gang om en uge, selvom man beslutter sig. Inden varelager kommer hjem, varer oprettet osv osv osv. Ja så er der jo gået nogle måneder sikkert. Og hvor ender denne krise, hvor slemt bliver det. 

Nå men alle de tanker er ikke som sådan det jeg skriver for, det må jeg jo gøre op med mig selv.

Det jeg tænker er om der findes en der har startet en en-mands webhsop, som har skrevet en blog om det at starte? Eller form for dagbog, om nu har jeg fået indkøbsaftale med det firma, nu kom aftalen om dankortmodtagelse i hus i dag, og nu er siden lanceret og nu første salg, osv osv. Altså findes der nogen der har lavet den form for blog/dagbog om de udfordringer, succeser og fiaskoer der er som shopejer? Skrevet løbende. Synes det kunne være spændende læsning. Jeg tænker der nok ikke er, fordi folk har jo travlt med deres virksomhed (og måske arbejde ved siden af) og så er en sådan blog/dagbog jo ikke noget der øger salget, men mere som interesse til, ja måske potentielle konkurrenter. Men derfor synes jeg nu stadig det kunne være interessant hvis der var et sted den slags. Branche underordnet. 

MVH
Hans

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)