Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brætspils Brikker online shop.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er brætspils designer til hverdag på hobby plan. 

Men det kan være lidt af en jungle, når du skal fra din spil ide til at udføre den visuelt.

Det kan være svært at skaffe de rigtige brikker, som man har i tankerne. 

Sådanne bliver et brætspil til:

En person har en ide til et spil, og vil gerne lave sig selv en prototype han kan visse frem for sine venner. 

Personen begynder at kigge rundt omkring i sit hus, for at se om han kan finde de rigtige brikker til sin brætspil ide.

Men der ikke noget han kan bruge, så han går på nettet og kigger, han finder to sider, en på dansk og en på tysk. 

Men han vil ikke betale formeget for sin ide, da han tænker det bare er et hobby projekt. så den tyske side er ikke en mulighed, og den danske side, har ikke alle de rette ting til sin brætspil ide. 

Så igen kan han ikke rigtig finde nogle brætspils elementer der passer til hans nye brætspils ide..

Så er det her mine produkter kommer ind i billede. 

For jeg vil kunne tilbyde dig blanke Meeples, terninger, og tokins, kort og meget mere, kreativitet sætter ingen grænser hos mig.

 vil passe perfekt til dn første brætspils prototype projekt.

udover det.

Vil jeg også gerne lave nogle små kreative start pakke løsninger, ud af de brætspils elementer jeg producer, i min online salg.

Til såvel børn som nybegynder kan lave deres eget brætspil, der hjemme ud af de elementer, som jeg producer, eller hvis du er nybegynder bare gerne vil få en følelse af hvordan man kreativt kan lave sit eget lille brætspil, på en sjov, kreativ og legende måde. som man altid kan tag med sig, og spille sammen med sine familie og venner. Det er også en god måde at få gode ideer på til nye brætspil, ved at være kreativ og nytænkende, og samt at tilsætte nye elementer, man kan købe hos mig.

Alle de elementer som jeg producer, skal kunne købes enten som blanke eller farvet elementer.

Alle mine elementer kan genbruges på ny, igen og igen, det er kun hvis du mangler flere af samme slags eller hvis du skal have dem i en står størrelse, eller hvis der er nogle elementer du ikke har, Så er du nød til at købe dem hos mig.

Elementerne er gen anvendelige på den måde, at du kan altid enten selv kan overmale de meeples du har købt af hos mig, i den farve som du selv vil have dem i, eller du kan sætte nye print ovenpå gamle print når vi snakker om Tokins.

Men jeg vil også gerne sælge alt muligt andet i min butik, som en brætspils designer har brug for.

Men mit spørgsmål er hvordan starter jeg min egen online shop.

Jeg tænker at jeg starter i de små, hved at sælge på dba først, også for at se hvor mange herhjemme i danmark er interesseret i mine produkter. mine produkter er specielt lavet til spil designer, men også for folk der godt kunne tænke sig at komme igang med at lave deres eget spil. især med de sammesatte start pakker, til børn, og begynder, der godt kunne tænke sig at lege med tanke om at lave deres eget spil, men ikke hved hvordan man kommer igang.

Hvis jeg kan se der er godt salg i mit online salg, så vil jeg naturlig vis udvide og gøre mit sortiment større så det passer til mine kunder behov.

Jeg er meget kreativ selv, og er god til at komme på ideer.

da jeg er meget ny i alt dette her. Så ville det være billiger at få min produktion af elementer lavet et sted, eller skal jeg lave det i hånden til at starte med, for at se hvad der sælger og så jeg selv er herre over, hvor mange der skal laves, for jeg vil lave efter bestilling. Så jeg ikke bruger en masse penge i starten, og står med et helt lager og har en masse dele som jeg ikke kan få solgt, eller noget af det bliver solgt nu og andet lægger i længere tid og venter på at blive solgt, det vil jeg ikke.

Jeg vil købe materialer ind til det som jeg producer, og jeg producer måske en eller to ting af vært element i min shop, så kan folk løbende bestille fra mig,, så kan jeg da lave så jeg har måske 50 styk af være element, så jeg har et lille lagere jeg altid kan udvide og se hvad er det fornagle elementer i min produktion som sælger mere ind andre. 

Alle mine elementer vil blive lavet i træ, og skumpap, man kan få farvet ved bestilling, eller man kan bestille blanke, hvis man selv vil male dem, tegne på dem, eller sætte print på... det er helt op til kunden selv.

Måske er det lidt for tidligt at jeg spørger om min ide til min online shop.

    

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)