<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/15826.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her diskuterer vi, hvordan man kommer i gang som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter, hvordan man starter en virksomhed op, og hvad det vil sige at v&amp;aelig;re selvst&amp;aelig;ndig. Der er mange ting at overveje, inden tager springet med opstart af en ny virksomhed, men du kan v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring;, at de mange aminoer vil g&amp;oslash;re meget for hj&amp;aelig;lpe dig. Entrepren&amp;oslash;rskab er i dette forum i h&amp;oslash;js&amp;aelig;det, og vi fokuserer p&amp;aring; de problemstillinger, men har, allerede inden man ved, hvilken branche man som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter skal satse p&amp;aring; med sin nye virksomhed. Velkommen til, vi gl&amp;aelig;der os til at h&amp;oslash;re om dine overvejelser og sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l som ny iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Brætspils Brikker online shop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 31 Mar 2020 21:14:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1860554</guid><dc:creator>jacob Petersen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1860554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=1860554&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er br&amp;aelig;tspils designer til hverdag p&amp;aring; hobby plan.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men det kan v&amp;aelig;re lidt af en jungle, n&amp;aring;r du skal fra din spil ide til at udf&amp;oslash;re den visuelt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;rt at skaffe de rigtige brikker, som man har i tankerne.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;danne bliver et br&amp;aelig;tspil til:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En person har en ide til et spil, og vil gerne lave sig selv en prototype han kan visse frem for sine venner.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Personen begynder at kigge rundt omkring i sit hus, for at se om han kan finde de rigtige brikker til sin br&amp;aelig;tspil ide.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men der ikke noget han kan bruge, s&amp;aring; han g&amp;aring;r p&amp;aring; nettet og kigger, han finder to sider, en p&amp;aring; dansk og en p&amp;aring; tysk.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men han vil ikke betale formeget for sin ide, da han t&amp;aelig;nker det bare er et hobby projekt. s&amp;aring; den tyske side er ikke en mulighed, og den danske side, har ikke alle de rette ting til sin br&amp;aelig;tspil ide.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; igen kan han ikke rigtig finde nogle br&amp;aelig;tspils elementer der passer til hans nye br&amp;aelig;tspils ide..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det her mine produkter kommer ind i billede.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For jeg vil kunne tilbyde dig blanke Meeples, terninger, og tokins, kort og meget mere, kreativitet s&amp;aelig;tter ingen gr&amp;aelig;nser hos mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;vil passe perfekt til dn f&amp;oslash;rste br&amp;aelig;tspils prototype projekt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;udover det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vil jeg ogs&amp;aring; gerne lave nogle sm&amp;aring; kreative start pakke l&amp;oslash;sninger, ud af de br&amp;aelig;tspils elementer jeg producer, i min online salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Til s&amp;aring;vel b&amp;oslash;rn som nybegynder kan lave deres eget br&amp;aelig;tspil, der hjemme ud af de elementer, som jeg producer,&amp;nbsp;eller hvis du er nybegynder bare gerne vil f&amp;aring; en f&amp;oslash;lelse af hvordan man kreativt kan lave sit eget lille br&amp;aelig;tspil, p&amp;aring; en sjov, kreativ og legende m&amp;aring;de. som man altid kan tag med sig, og spille sammen med sine familie og venner. Det er ogs&amp;aring; en god m&amp;aring;de at f&amp;aring; gode ideer p&amp;aring; til nye br&amp;aelig;tspil, ved at v&amp;aelig;re kreativ og nyt&amp;aelig;nkende, og samt at tils&amp;aelig;tte nye elementer, man kan k&amp;oslash;be hos mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle de elementer som jeg producer, skal kunne k&amp;oslash;bes enten som blanke eller farvet elementer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle mine elementer kan genbruges p&amp;aring; ny, igen og igen, det er kun hvis du mangler flere af samme slags eller hvis du skal have dem i en st&amp;aring;r st&amp;oslash;rrelse, eller hvis der er nogle elementer du ikke har, S&amp;aring; er du n&amp;oslash;d til at k&amp;oslash;be dem hos mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Elementerne er gen anvendelige p&amp;aring; den m&amp;aring;de, at du kan altid enten selv kan overmale de meeples du har k&amp;oslash;bt af hos mig, i den farve som du selv vil have dem i, eller du kan s&amp;aelig;tte nye print ovenp&amp;aring; gamle print n&amp;aring;r vi snakker om Tokins.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg vil ogs&amp;aring; gerne s&amp;aelig;lge alt muligt andet i min butik, som en br&amp;aelig;tspils designer har brug for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er hvordan starter jeg min egen online shop.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg t&amp;aelig;nker at jeg starter i de sm&amp;aring;, hved at s&amp;aelig;lge p&amp;aring; dba f&amp;oslash;rst, ogs&amp;aring; for at se hvor mange herhjemme i danmark er interesseret i mine produkter. mine produkter er specielt lavet til spil designer, men ogs&amp;aring; for folk der godt kunne t&amp;aelig;nke sig at komme igang med at lave deres eget spil. is&amp;aelig;r med de sammesatte start pakker, til b&amp;oslash;rn, og begynder, der godt kunne t&amp;aelig;nke sig at lege med tanke om at lave deres eget spil, men ikke hved hvordan man kommer igang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg kan se der er godt salg i mit online salg, s&amp;aring; vil jeg naturlig vis udvide og g&amp;oslash;re mit sortiment st&amp;oslash;rre s&amp;aring; det passer til mine kunder behov.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er meget kreativ selv, og er god til at komme p&amp;aring; ideer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;da jeg er meget ny i alt dette her. S&amp;aring; ville det v&amp;aelig;re billiger at f&amp;aring; min produktion af elementer lavet et sted, eller skal jeg lave det i h&amp;aring;nden til at starte med, for at se hvad der s&amp;aelig;lger og s&amp;aring; jeg selv er herre over, hvor mange der skal laves, for jeg vil lave efter bestilling. S&amp;aring; jeg ikke bruger en masse penge i starten, og st&amp;aring;r med et helt lager og har en masse dele som jeg ikke kan f&amp;aring; solgt, eller noget af det bliver solgt nu og andet l&amp;aelig;gger i l&amp;aelig;ngere tid og venter p&amp;aring; at blive solgt, det vil jeg ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil k&amp;oslash;be materialer ind til det som jeg producer, og jeg producer m&amp;aring;ske en eller to ting af v&amp;aelig;rt element i min shop, s&amp;aring; kan folk l&amp;oslash;bende bestille fra mig,, s&amp;aring; kan jeg da lave s&amp;aring; jeg har m&amp;aring;ske 50 styk af v&amp;aelig;re element, s&amp;aring; jeg har et lille lagere jeg altid kan udvide og se hvad er det fornagle elementer i min produktion som s&amp;aelig;lger mere ind andre.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle mine elementer vil blive lavet i tr&amp;aelig;, og skumpap, man kan f&amp;aring; farvet ved bestilling, eller man kan bestille blanke, hvis man selv vil male dem, tegne p&amp;aring; dem, eller s&amp;aelig;tte print p&amp;aring;... det er helt op til kunden selv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske er det lidt for tidligt at jeg sp&amp;oslash;rger om min ide til min online shop.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>