Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring, hvordan?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RasmusV1 - fedt navn i øvrigt :)

Jeg kan se du har fået en masse gode svar på den "tekniske" del af online markedsføring, så det er bare at gå i gang.

Dog vil jeg også opfordre dig til at tænke lidt ud af boksen i forhold til din markedsføring. Husk at folk i gennemsnit scroller igennem ufattelige mænger indhold på deres mobil hver dag, så uanset hvor god du er til at ramme din målgruppe, skal dit indhold være interessant nok til at få din næste kundes opmærksomhed.

Kig på dine konkurrenter - hvad gør de? Gør noget andet.

Det er oplagt at bruge Facebook og Google som primære platforme for din marketing, det er (relativt) billigt og du kan nemt måle effekten. Men overvej om du kan ramme din målgruppe offline, måske steder hvor dine konkurrenter ikke er.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 10. Mar 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus.

Vi faldt over din annonce her på Amino, og tjekkede din hjemmeside "beerpongkopper.dk " ud.

Jeg har sammen med min bror og vores fælles ven, startet et produktionselskab op hvor vi vil lave iøjnefaldende content.

Min ide var nemlig at i denne tid vi lever i nu, hvor Corona har overtaget stort set det hele, ville vi lave reklame for webshops hjemmesider.

Derfor vil vi gerne spørge om vi kunne få nogle af dine produkter, som vi kan bruge til en gratis reklamefilm for din webshops. En form for bytte-bytte købmand.

Så hvis det er noget du kunne være interreseret i at gøre, så giv mig et kald.

Jeg hedder Philip og er producer for Half Blood Production.

tlf nr. 53 64 70 93


Med venlig
Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Pisse godt Rasmus! 

Det er bare med at gøre så meget organisk som over hovedet muligt for at skabe opmærksomhed på sig selv! 

Hvor har du lavet din hjemmeside evt indsæt et link :) 

Der er nemlig i mange web-moduler som har en let indsættelse af SEO. Husk at SEO er en langsigtet ting og det er virkelig god ting at have sat op :) 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)