Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør ikke momsregistreret

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

cso1:
Uanset hvad, hvorfor så ikke bare svare på spørgsmålet uden at komme med en bedrevidende kommentar?

Hvorfor erkender du ikke bare at du pt. mangler lidt forudsætningerne for at starte et import eventur?

Tag en tudekiks og kom i gang  med lektielæsningen ;-)

Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 373
Fra  Lillebælt Revision Statsaut. Revisionsanpartsselskab Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cso1:

Troede bare ikke det var vigtigt for mit spørgsmål, at jeg skulle komme med en længere forklaring om hvad jeg er, og ikke er. 

Uklare beskrivelser og forudsætninger giver uklare og potentielt forkerte svar.

Tilmeldt 10. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

cso1:
Uanset hvad, hvorfor så ikke bare svare på spørgsmålet uden at komme med en bedrevidende kommentar?

Hvorfor erkender du ikke bare at du pt. mangler lidt forudsætningerne for at starte et import eventur?

Tag en tudekiks og kom i gang  med lektielæsningen ;-)

Meget modent skrevet. Fremover så prøv at skriv til folk på nettet, som du ville snakke til dem i virkeligheden. Jeg kan bruge dine beskeder til 0 ting.

God aften til dig. 

Tilmeldt 10. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Lynge Andersen:

cso1:

Troede bare ikke det var vigtigt for mit spørgsmål, at jeg skulle komme med en længere forklaring om hvad jeg er, og ikke er. 

Uklare beskrivelser og forudsætninger giver uklare og potentielt forkerte svar.

Det har du ret i. Men nu stillede jeg ikke et spørgsmål, der gik ud på om jeg skulle starte virksomhed eller ej. Jeg stillede et enkelt spørgsmål der gik ud på moms. Har på intet tidspunkt påstået at jeg er ekspert i tingene, også derfor jeg spørger herinde. Derfor behøver man ikke komme med nedladne svar, som at jeg leger dit og dat. Jeg prøver netop at sætte mig ind i tingene, inden at jeg begiver mig ud i det. Alt behøves ikke læses i en bog, det er blandt andet det denne hjemmeside er til. Spørgsmål og sparring :-) 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej cso1.

Et forsøg på et svar i børnehaven, der åbenbart tilbyder online pasning her på Amino:

Nå vi i vores virksomhed handler med virksomheder eller andre EU-lande, så er det uden moms. Jeg er ikke inde i det skattetekniske, men hvis sælgeren er privat, så er der som udgangspunkt ikke moms på, ej heller for handel indenrigs. For ikke at betale moms, kræver det at du har dokumentation i form af faktura samt at det faktureres på en regnskabskonto der er beregnet til køb uden moms. Jeg vil dog anbefale dig at rådføre dig med en revisor, eller endnu bedre lade en speditør varetage håndteringen for dig, så du "kun" skal betale regningen. 

Jeg håber det hjælper.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)