I behøver faktisk ikke skrive flere råd på dette inlæg men tag jer lige i note at istedet for at beskrive problemet så generelt som konvertering af siden
ok kan bære over med det da det er næsten halvdelen af siden der nu bliver ændret
1. forsiden mister overskrifter om andre sider på domainet og de fleste af de sider kommer ikke til at findes på siden mere de får deres eget domaine godnok et gratis domaine men der vil være et link på min forside hertil samt kort tekst der fortæller hvad det er for et tema / indhold der er at finde der hvor link føre til
2. generel forenkelse og mere korrekt forside brug vil blive opført
3. De sider der bliver flyttede til sit eget domaine er alt urelevant ( humor råd og andre artikler jeg har valgt at have ps. måske er der en lille smule af de tekster jeg vælger at fjerne 100% men ved ikke endnu der skal jeg først læse dem igennem og tænke over om de er gode nok til offentligheden.
Jeg kigger resterende tekst matriale igennem om de kan pusses lidt på så de er endnu bedre men inholde af hele websiden vil jo selvfølgelig være en hel del færre sider og som sagt kun være mine tre webshops salgt info's, købs betingelser og matriale tekst som måske også skal forbedres bare en smule kan ikke helt huske hvordan den side ser ud.'yderliger om' kommer nok også¨over på min anden gratis side der kommer den nok bedre til at høre hjemme da de omtalte indhodet i denne tekst binder sig mest til humor tekster dog var det også lidt det med den titel jeg har valg til siden og et af de billeder jeg viste der var lidt en del af mit kunst odtryk af siden og dens samlede indhold ,mem jeg laver jo nok en kort tekst jeg kalder om kunstneren hvor jeg kort snakker om valget af web sidens titel og det grafik jeg havde hæftede herved så indtrykket er ikke forsvundet så meget fra siden kommer jeg faktisk til at tænke på og på en måde er der jo konection til hele det samlede mængde tekst bare det at der er link til den nye side og den har en titel der passer rimelig ok ind til
Jeg er måske lidt ked af at mit web side kunst udtryk bliver splittede op det gør den måske knap så unik og interrasant men det er jo nok nødvendigt hvís jeg skal give det korekte profesionelle udtryk alt i alt og det er jo ikke fordi det er langt væk fra hinanden sålænge mit link bruges og jeg har geven det den rigtige beskrivelse så de der er besøgende bare efter underhodning går der til og mine web shop kunder bliver på www.denlevendecomputer.dk web domainet og dermed også bliver mere købelystne
en ting i godt må skrive mere om til mig lige her under er om det er en god ide at tilføje en tekst hvor jeg prøver at skrive noget om hvem jerg er det er jeg meget i tvivl hvad folk vil syntes om om det er noget de har savnet men det er måske en dårlig ide da jeg ikke har nogen akedami at skrive om så var det måske ikke så spæmdende at føre på ,men ved ikke om det er noget jeg bør have på mit site måske skulle jeg lige færtælle en lille smule om hvem jeg er og hvormeget erfaring jeg har kunstner mæsssig selvom der ville der ikke være noget adekami at skrive om. Det er nok mest dem der har akedami der vælger at skrive en sådan tekst men har egentlig beslutte mig for at jeg vil skrive en kort presentation af mig og min side og hvorfor jeg kalder den det jeg kalder den. Det er der jo nok flere der spekulere lidt over hvis de ikke har opfattede det uden jeg skla skrive om det
så hurra for alle jer hjælpsomme mennnesker og jeg håber i får lyst til at besøge mine sider senere for at se hvor godt det er bkeven el i måske skulle ske at komme ind for at gøre et køb.
Hvis efter noget tid at mit salg stadigvæk ikke viser tegn på forbedret salgs tal må jetg jo prøve dette domino bord igen og spøge hvad dert nu el stadigvæk er problemet ved at oprette en ny tråd tak for hjælpen og jeres interresser i mine tekster jeg skal forsøge om der er nogen jeg har gode råd til med deres tråde om der er noget indenfor noget som jeg ved noget om og mine nye erfaringer som jeg kan give videre til andre der kan næsten ikke komme for meget hjælp mem vil selvfølgelig ikke hjælpe hvis jeg er i tvivl om hvad der skal gøres så tak og på genhjælp syn ps. i fleste af jer virker til at være profesionnelle nok så der er nok ikke så meget jeg kan hjælpe med men der har da været et par tråde jeg har gevne gode kommemtare til
sorry at jeg tekster så meget jeg har lidt meget adranalin i blodet da jeg har sidet oppe siden i går middags