Jeg har endelig fået forhandlingen af dette nye fænomen med stenvæg (stonewall). Super fedt. Derfor vil jeg nu gerne tilbyde jer at købe med 10% rabat på min nye hjemmesidewww.rest-lageret.dk eller direkte linkhttp://www.rest-lageret.dk/stonewall.html (det koster 700 kr. pr. m/2 i bauhaus og jeg kan sælge til 379 kr. pr. m2 - 10% aminorabat!)
For jer der ikke ved hvad stonewall er kan jeg kun anbefale jer at kigge på hjemmesiden og se dette fede koncept! --> det bliver blandt andet brugt i invita-reklamen med "vinkælder-look" som ikke behøver at være i kælderen :)
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Rigtig lækkert - nu er jeg ikke klog på montering af dette, men kunne du ikke fortælle lidt nærmere om selve produktet?
Hvordan hænger stenene sammen, sidder de fast på en træplade, hvordan monteres de på vægen osv.? Er det blot som klinker, og hvor store er hvert stykke (kan samlinger ses)?
Det giver en helt vildt lækker effekt i stuen af fashion, hygge og ja .. vi mangler bare lige at få pejsen hjem til væggen så er det helt i top. Princippet er det samme som med klinker, det er klinke-lim der bliver brugt, dog er der ingen fuger mellem hver sten, så det er langt nemmere at sætte op end klinker. Hver sten er ca. 30 * 10 cm og har individuel struktur, som skaber rigtig god effekt i rummet og giver dette her strukturløse design. Samlinger kan ses såfremt kan går helt tæt på, men man skal næsten vide de er der. Ingen af vores gæster har kunne regne princippet ud.
Det var eventuelt noget at skrive i dit online livsstils-magasin :) ..
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Skulle det have nogen interesse for nogle herinde, kan vi sikkert også lave en engros-ordning, så du går samme salgspris som i vores egen butik og stadig har en fornuftig avance. Ring på 20280274 og få en snak omkring situationen :) ..
Det giver en helt vildt lækker effekt i stuen af fashion, hygge og ja .. vi mangler bare lige at få pejsen hjem til væggen så er det helt i top. Princippet er det samme som med klinker, det er klinke-lim der bliver brugt, dog er der ingen fuger mellem hver sten, så det er langt nemmere at sætte op end klinker. Hver sten er ca. 30 * 10 cm og har individuel struktur, som skaber rigtig god effekt i rummet og giver dette her strukturløse design. Samlinger kan ses såfremt kan går helt tæt på, men man skal næsten vide de er der. Ingen af vores gæster har kunne regne princippet ud.
Det var eventuelt noget at skrive i dit online livsstils-magasin :) ..
Har faktisk haft det i tankerne - selvom det endnu ikke er lanceret. Men du må meget gerne sende en mail med informationer og evt. lækkert billed-materiale til presse@luxurylife.dk, så vil jeg få en til at kigge nærmere på det.
Jeg sender noget så snart jeg lige får lidt tid på programmet. Kan se du er fra Herning, det er jeg også, skulle du få lyst til at se produktet kan du bare kontakte mig.
Telefonnummeret er til Kjeld Poulsgaard, da jeg er studerende på universitet, har jeg ikke de store muligheder for at tage telefoner hele tiden. Men spørg du ham endelig og sig til ham at jeg har lovet 10 % rabat fra de 379 kr. :)
Har lige snakket med ham, vi har vildt mange forestpørgsler, så kan du ikke komme igennem på telefonen -det er faktisk til tider umuligt sir han. Så skriv lige en mail til mail@kpa-company.dk med dine spørgsmål eller med et telefon nr. så kan vi lige ringe dig på ..