Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger eventuel partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste par år, gået og spekuleret over hvad jeg skal stille op med mit liv. Jeg har været på en del forskellige arbejdspladser, og alligevel ender jeg hvergang med at have en følelse af, at jeg vil mere eller andet med mit liv.
Jeg tror at min konklusion er, at jeg er modig og har vilje nok til at starte mit eget.

Jeg har bred erfaring indenfor mode og livsstil, og jeg er rigtig skarp i kommunikation og god kundeservice.
Jeg har arbejdet med:

PR/Marketing
Stylistarbejde
Tøjbutikker
Merchandising
Indkøb og budgetter

Og jeg har haft erfaring med personale, KPI’er, salgsteknikker og kundeservice igennem butiksbranchen.

Som person er jeg meget proaktiv og når jeg virkelig brænder for noget, går jeg all in. Jeg har en kæmpe viljestyrke og gejst i livet og jeg drømmer om at få mest muligt ud af hverdagen. Jeg er meget kreativt anlagt og jeg elsker at tænke ud af boksen. Jeg er god til en travl hverdag og jeg lever for at arbejde. Tanken om at ens arbejde er med til at definere én og hvem man er - og hvad man kan opnå ved at opbygge en virksomhed driver min motivation hver evig eneste dag.

Konklusionen er at jeg er klar. Nu er mit store spørgsmål bare - hvad er jeg klar til? Jeg leder efter den ene ting eller mulighed som jeg kan bidrage til/få til at vokse eller skabe. Jeg søger min passion og jeg søger en partner jeg ville kunne udvikle mig sammen med. Jeg har basic viden indenfor IT, men er langt fra den skarpeste så eventuel viden indenfor IT ville være et plus, da jeg føler at det er vejen frem lige nu.

Så sidder du måske med de samme drømme og ambitioner som mig? Er du selv igang med at finde din vej i livet? Har du måske en god idé, eller kunne du tænke dig at vi mødtes og brain stormede sammen? Jeg er ihvertfald meget åben for at mødes til en uforpligtet kop kaffe og snak.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)