Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil hjælpe dig i Corona tiden!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders. Jeg er midt i en proces vor jeg vil registrere en virksomhed og lancere en markedsførings kampagne. Jeg har fået produceret 2 prototyper af super smarte elcykeler og får dem sendt til Danmark snarest. Må jeg ringe til dig?

Bh Joseph Christensen-Mida.
M'BIDA - FLYING BIKES
Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er mere en velkommen jeg er ledig efter kl 20 idag ;) 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Fra  Scandicooldresses Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Kender du nogen der kan hjælpe med kapital når banken på trods af de statsgaranterede lån ikke vil hjælpe ?

30 års arbejde væk på 1 måned - bliver både arbejdsløs og hjemløs pga enkeltmandsvirksomhed

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nasus:

Hej Anders

Kender du nogen der kan hjælpe med kapital når banken på trods af de statsgaranterede lån ikke vil hjælpe ?

30 års arbejde væk på 1 måned - bliver både arbejdsløs og hjemløs pga enkeltmandsvirksomhed

Hej Susan

Jeg ved godt at du skriver til Anders. Jeg tror ikke at det vil være nemt at finde en der vil skyde kapital i en virksomhed, der på én måned formår at miste alt, hvad der er bygget op i 30 år.
Men jeg tror at der er rigtig mange andre muligheder for at få gang i din forretning igen.
Jeg tror godt at Anders kan hjælpe. Men jeg tror også at der er mange andre her på Amino der kan hjælpe dig.
Du kunne f.eks. starte med at få gang i en hjemmeside. Hvis jeg nu går ind i http://www.scandiccooldresses.dk/ så siger den "Denne side kan ikke åbnes" .

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Åh det er en svær, at finde kapital i disse tider. Dog ved jeg at der er nogle derude som invester i krisen som følge af at den sidste krise og tidligere kriser viser opsving som efterfølgende. 

Hvilken type forretning driver du når det hele er væk på 1 måned? 

Jeg vil meget gerne snakke med dig om det, jeg tror vi skal kigge på hvor vi kan innovere din forretning mm :) 

Der er altid muligheder de er bare nogle gange svære at se :) 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Fra  Scandicooldresses Skrevet kl. 14:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg spørger på vegne af min veninde der er frisør og har 20 ansatte og 2 butikker. Hun har mistet 1.000.000 på en måned og er i øvrigt bagud fra den sidste krise, så selvom hun kæmper men lidt svært når der er 0 i indtægt fordi man er blevet tvangslukket, at betale løn mv når der ikke er nogen hjælp

 

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 17:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen :) 

Jeg vil da meget gerne tage en snak med hende. Hvis hun er tvangslukket selvom hun har over de 10 ansatte bør hun kunne søge på de hjælpepakker som staten har nedsat så vidt jeg ved :) 

Ellers er der altid støtte muligheder i en kombi igennem banken og vækstfonden for at støtte op :) 

Men det er da en træls situation for din veninde, og jeg kan godt se den trækker tænder ud. 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Fra  Scandicooldresses Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak det vil hun blive glad for , hvornår vil det passe ?

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun skal være velkommen til at skrive når det passer hende :) Så skal jeg nok forsøge at indrette mig efter det :)

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)