Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af erhverskonto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle,

Jeg er helt nyopstartet klinik, og skal kun være mig. Jeg har dinero til at tage sig af mit regnskab (skrig ud om dette er helt galt).
Og prøver stille og rolig at finde ud af hvor jeg skal oprette min erhverskonto.
Jeg har NORDEA, men jeg ønsker simpelthen ikke at betale 2500 for at starte en konto uden mulighed for at få en ekstra konto.
NyKredit tilbyde mig at oprette en konto gratis og omkring 400 per kvartal,

Nogen gode rimelig bud derude? Jeg er rimelig lost i denne bank verden.
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Rimelig god deal fra i fra Nykredit! Mange kæmper med erhvervskontoer. Jeg har fået en igennem alm brand. Den kostede 5000 i oprettelse og 750 per kvartal.

Det undrer mig en del, at de tilbyder dig den meget lave pris i Nykredit. Jeg havde taget imod det med det samme.

Jeg gad ikke bruge for meget tid på, at lede, da min tid er brugt bedre. De 5000 kroner det kostede i oprettelse er hurtigt tjent ind igen, da ansøgninger osv. til diverse banker er tidskrævende og irriterende. 750 kroner per kvartal er også ret dyrt, men det kan jeg leve med. Det vigtigste for mig, var at komme i gang og lade vær' med, at tænke for meget over småbeløb.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BEAUTYBANKEN:
NyKredit tilbyde mig at oprette en konto gratis og omkring 400 per kvartal,
hvad er så dit problem - så tager du vel Nykredit - det får du da ikke billigere noget som helst sted  ingen oprettelse og 400 kr i kvartalet - det er sindsygt billigt - ren gavepris for fuld hvidvaskkontrol og journal føring - oprettelse af konto - og netbank og kort og IT til rådighed - skatteindberetninger og hvad ved jeg - Slp dog til NU

Er det virkeligt dit problem?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)