Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookingsystem til Wordpress - Sync. med Office 365 og med dansk sprog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har forgæves forsøgt at finde det rigtige bookingsystem til en Wordpress-side, så nu håber jeg på i måske vil hjælpe mig videre. Der må være en af jer kloge hoveder der har stået i situationen før.

Systemet skal kunne synces til Office 365, og samtidig tilbyde et dansk user interface for de der ønsker at booke gennem siden (og helst ikke koste spidsen af en jetjager).

Nogle der har erfaringer med ovenstående?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh.

Emil

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

En af mine kunder bruger Bookly til sin WordPress. Jeg har ikke konfigureret det, så jeg ved ikke om det kan synkronoseres med Office 365 - men hvad mener du præcist med synkronisering? Er det måske din Outlook-kalender du vil synkronisere?

Venlig hilsen

Albert van Harten

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert,

Tak for dit svar. Jeg vil helt klart se nærmere på Bookly.

Ja, det skulle jeg måske have uddybet nærmere.

Brugerne ligger i forvegen en række arrangementer i en fælles Outlook-kalender, som der helst skal tages forbehold for, når der bookes aftaler. Dvs. er der allerede et arrangement i deres kalender kan der ikke bookes en tid på det pågældende tidspunkt, og er der ikke, så ligges en evt. ny booking også ind i deres Outlook-kalender.

Giver det mening?

På forhånd tak!

Mvh.

Emil

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Office 365 Personal and Home has issues with GDPR - Office 365 for Business is 100% GDPR compliant.
Bookly is only something I have seen with one of my customers, I don't know anything about this specific plugin.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det giver mening. Men hvordan deles kalenderen - har du en Office 365 for Business?

Jeg tror det bliver meget vanskeligt at lave en kobling til Outlook som undgår dobbeltbookings.

I forvejen giver koblinger til andre systemer ofte udfordringer, så jeg vil egentligt anbefale at du anvender ét system som alle har adgang til.

Koblinger til flere systemer er lige som et spil Klodsmajor: jo højere tårnet bliver, desto mere ustabilt bliver det - og hvis du så ændrer noget i bunden (flytter eller fjerner en brik) kan det hele vælte.

Albert van Harten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)