Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailchimp - Pludseligt bouncer alle!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg håber der er en derude der kan hjælpe mig.

Vi har tidligere benyttet Mailchimp, til at sende nyhedsbreve ud til vores kunder.

Vi oplever dog at lige pludseligt, at næsten hele vores mailliste "bouncer". Der er tale om soft bounces. Når jeg går ind på bounce reason er årsagen: Message content rejected

I dette nyhedsbrev er der tale om primært tekst og et enkelt billede og et link.

Tilbage i slutningen af oktober 2019 sendte vi et nyhedsbrev ud der blev leveret til 99,7% af vores mailliste.
I februar 2020 sendte vi endnu et nyhedsbrev ud, men dette blev kun leveret til 6% og vi har prøvet to andre nyhedsbreve siden der ligeledes kun blev leveret til 6%.

Der har ikke været ændringer i mail listen over perioden.

Jeg håber der er en der kan give mig en forklaring på hvorfor alle pludseligt bouncer, da det vil være et træls værktøj og undvære.

Hilsen
Kirstine
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirstine

Det kan være, at modtagerens indbakke er fyldt, hvis e-mailen fylder for meget, fx kan du prøve at komprimere billedet. Og derefter gensende nyhedsbrevet. Læs evt. mit skriv om Mailchimp og retargeting, hvis du vil have flere nyhedsbrevsmodtagere: https://www.omm.dk/dine-potentielle-kunder-i-mailchimp/ 
Vh 
Katrine


Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kisor

Bruger du en e-mailadresse på dit eget domæne som afsender?
Hvis nej: skift til en e-mailadresse på eget domæne.
Hvis ja: Har du i mellemtiden fået oprettet SPF-records på dit domæne? Hvis ja: tilføj Mailchimps mailserver til dit SPF-record. Hvis nej: Opret nyt SPF-record til Mailchimps mailserver i din DNS.

Hvis du ikke kan selv, og du heller ikke har en der ved hvordan det virker, så send mig en mail (albert@computernoerden.dk) eller ring på 7020 0930. Privatbesked er også fint ;)

Venlig hilsen

Albert van Harten

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

GhostWriterKat:

Hej Kirstine

Det kan være, at modtagerens indbakke er fyldt ...

Så ville det være tilfældet ved over 90% af modtagerne. Men i teorien er det muligt hvis billederne er kolossale.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)