Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fordele ved PMV?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Erhvervsstyrelsen skriver: Når du opretter en personligt ejet mindre virksomhed (PMV), får du et CVR-nummer og kan drive erhverv..
Men hvad er fordelene? Kan jeg købe produkter til min virksomhed ekskl. moms? Kan jeg trække alt det jeg køber og bruger til marketing mm fra?
Eller kan jeg det samme også uden PMV/ CVR-nummer? Jeg er nystartet og har endnu ikke registreret mig
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Privatudleje.dk:
Kan jeg købe produkter til min virksomhed ekskl. moms? Kan jeg trække alt det jeg køber og bruger til marketing mm fra?
Eller kan jeg det samme også uden PMV/ CVR-nummer?

Nej - momsfradrag forudsætter man er momsregistreret. Ja du kan trække det du køber og BRUGER og marketing fra - men ikke varer du ikke har solgt - de indgår med indkøbsværdi og heller ikke alt på aktiver du måske også bruger privat.

En del vil nok mene at det giver lidt at have CVR og så er du jo også forberedt på vækst og forsætter med samme CVR når du bliver enkeltmands med moms 

Se evt e-bog eller paperback om Personlig virksomhed inkl. PMV og enkeltmands - stiftelse - skat, moms og alt andet https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)