Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feriebolig

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

*fnis*
 
Ordet faktum og Ekstrabladet blev anvendt i samme sætning!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/13/2006 4:05:20 PM Forfatter: DanishInvestor

*fnis*
Ordet faktum og Ekstrabladet blev anvendt i samme sætning!

 
Hvor? Jeg kan ikke engang se et sted hvor EB og faktum bliver benyttet af samme mand
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/13/2006 3:54:30 PM Forfatter: Tommy

Dato: 3/13/2006 3:42:28 PM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 3/13/2006 1:01:09 PM Forfatter: Anders Christensen Hvad gør man så ved det faktum at udlændinge ikke kan eje fast ejendom i Tyrkiet?
Hej Anders Hvor er det lige du ser det ''faktum'' ? Dbh Martin

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=339105 <-- Der er lidt om det her.   

Der er p.t. lidt juridisk fnidder ang. skødelovgivning... men det er da oplagt at den tyrkiske regering ikke bremser udenlandske investeringer i det omfang...
 
------
Citat fra artiklen:
Jens Jacob Østergaard er dog sikker på, at der nok skal blive fundet en løsning, så danskere igen kan købe billige tyrkiske ferieboliger og få muligheden for at høste gevinsterne på det rødglødende boligmarked, der melder om årlige prisstigninger på op til 50 procent.
------
Igen bruges ordet billigt.... hvad sammenligner man med??
Min holdning er: Hvis er markede er rødglødende.... så brænder man fingerne...
JH
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For tiden er der lidt stilstand med handlen i Tyrkiet, men jeg kan se på min boligportal www.sydbolig.dk at interessen stadig er meget stor for Tyrkiet og mæglerne stadig får en masse henvendelser. Dengang i januar da man troede skødesituationen var løst igen ekskploderede interessen, så tror stadig på at markedet er godt i Tyrkiet når ikke en gang alt den dårlige presse omtale kan stoppe danskerne.

For tiden oplever vi dog en stor fremgang for interessen i Bulgarien og Thailand samt faktisk også Spanien igen.
 
Tag et kig på www.sydbolig.dk   hvor vi prøver at få samlet en masse forskellige mægleres lejligheder i udlandet så det bliver nemt at finde drømmeboligen for køberne.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/13/2006 4:24:11 PM Forfatter: sydbolig.dk
For tiden oplever vi dog en stor fremgang for interessen i Bulgarien og Thailand samt faktisk også Spanien igen.

Må jeg spørge dig hvordan i sælger boliger i Thailand til danskere? Er det freehold lejligheder?
 
JH
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at vende tilbage til ordet billigt, så var det nok mest med en hentyden til, at Tyrkiet og Bulgarien kan betragtes som discount-markeder, som i høj grad henvender sig til dem, som ikke kom med på vognen, da priserne var lavere i Frankrig og Spanien... Ordet "billigt" er vel egentlig også kun valgt, fordi det er det ord menigmand bruger om de to markeder!

Vi er enige - en villa til 5 millioner i Sydspanien, kan også være billig, hvis den repræsenterer en højere værdi! JH & Danish Investor - jeg er ret imponeret over jeres betragtninger! I virker yderst kompetente på området...
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/13/2006 4:54:06 PM Forfatter: Martin S.

For lige at vende tilbage til ordet billigt, så var det nok mest med en hentyden til, at Tyrkiet og Bulgarien kan betragtes som discount-markeder, som i høj grad henvender sig til dem, som ikke kom med på vognen, da priserne var lavere i Frankrig og Spanien... Ordet ''billigt'' er vel egentlig også kun valgt, fordi det er det ord menigmand bruger om de to markeder!

Vi er enige - en villa til 5 millioner i Sydspanien, kan også være billig, hvis den repræsenterer en højere værdi! JH & Danish Investor - jeg er ret imponeret over jeres betragtninger! I virker yderst kompetente på området...

Takker for komplimenten...
Hvis en skolelærer fra Grindsted køber en lejlighed i tyrkiet og sælger efter 1 år med en gevinst på 50% ... er det så held eller forstand... ... er han en dygtig investor ... eller en heldig kunde ... og hermed vil jeg ikke koge mere suppe på Tyrkiske ferielejligheder....
 
JH
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sidder vi i en debat om bolighandel i udlandet, så vil da gerne lige høre om nogle af jer herinde har noget erfaring/viden omkring bolighandel i Indien?
 
For damn, her i Delhi kan man godt nok komme langt for en million DKK, og med den hastighed, byen udvides, der bliver bygget nye malls overalt, og økonomien raser fremad, forestiller jeg mig, at det kan være en rigtig god investering på sigt, med henblik på salg - men også mht. udlejning i mellemtiden..
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JH=> Vi sælger ikke selv ejendomme i Thailand - det er der 2 mæglere som der er tilmeldt www.sydbolig.dk der gør, så du bør nok spørge dem om det, for jeg er helt blank ;-)

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 5 (46 indlæg)