Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke affiliate netværk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer. 

Jeg benytter mig en del af Affiliate, og b.la Partner-Ads i Danmark, hvilket jeg er super godt tilfreds med. 

Jeg har dog webshops i hele Skandinavien, Italien & Spanien (og indirekte også Frankrig). 

Vores produkt er julesweatre, og det passer egentlig til utroligt mange folk / en bred målgruppe. 

Men Partner-Ads er super gode i Danmark, og jeg er utroligt glade for dem. Men jeg leder efter nogen, der kan skubbe gang i især Norge, Sverige samt Italien. 

Hvilke netværk kan i anbefale mig som annoncør? De skal jo gerne have en del publishers, der kunne have interesse i at reklamere for vores produkt. 

Derudover - er der nogen herinde, der har erfaring med at indsætte LCC (last cookie count) - og ved hvordan det eventuelt kan gøres, hvis jeg ønsker at benytte flere netværk? 

Hav en god dag. 

Mvh. Christoffer

Fra København S
Tilmeldt 12. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Wecater.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Umiddelbart ville jeg gå til Adtraction, TradeTracker, Tradedoubler og Awin, da jeg umiddelbartbart vil mene Adtraction er størst i Sverige og Norge. De tre sidst nævnte er dog tilstedet i alle de nævnte lande og hvis jeg var dig, ville jeg høre dem individuelt om de ser et match mellem jeres produkt og deres publishers og i så fald om de kan give et par eksempler på publishers i de enkelte lande for at få et overblik.

Angående dit sidste spørgsmål, så mig bekendt kalder man også LCC for deduping og kan huske der var en guide på at opsætte det her hos TradeTracker: https://sc.tradetracker.net/implementation/overview?f[id]=44 - Det kan dog godt være artiklen ikke er relevant længere, men giver i hvert fald et overblik på logikken bag.

Håber det hjælper!

Venlig hilsen

Jasper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)