Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg sige ja til spændende projekt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kammerater!

En dygtig erhvervsmand jeg kender har sat gang i produktion af nogle vilde præsentationsskærme, projektorer med mere til virksomheder, messer osv..

Han har nu spurgt om jeg vil være med på rejsen som salgsansvarlig.

Han siger at der allerede er skabt vild efterspørgsel på produkterne, så det kun er et spørgsmål om at få en dygtig salgsansvarlig og andre med på holdet, da han mest af alt er opfinderen og udvikleren. Men det kan jo være nærmest umuligt at gennemskue om det projekt nu også er en god fremtid.

Hvad gør i jer af tanker og idéer for at få bare nogenlunde vished om et projekt har potentiale og er sundt?

Han har selv lagt penge i al produktion, markedsføring, udvikling, mødebookere osv

Jeg skal altså ikke hoste op med én eneste krone... det er jo meget godt!

Det er ret voldsomt dyre produkter - fra godt 50.000 og op efter - og når han har sat gang i produktioner må man også gå ud fra at han har styr på

at der for alvor er potentiale i tingene? - En meget fin og dygtig mand, men jeg stoler ikke på nogen før der er absolut klarhed :-)

Men til gengæld vil han umiddelbart ikke aftale løn men kun provision til start

Efter x-antal solgte enheder går vi så over til fast grundløn samt mindre provision ved siden af.

____________________

jeg er  egentlig interesseret i al viden i måtte have om at gå ind i projekter med en vis "sikkerhed"

hvad stiller i af spørgsmål?

hvad vil i som minimum kræve at få svar og afklaring på før et projekt takkes ja til?

vil i altid sikres en grundløn eller er provision meget normalt indtil et opnået resultat?

På forhånd tak og beklager hvis der er mange spørgsmål haha..

Men vil bare have jeres tanker om at gå ind i projekt med den sikkerhed man nu kan 

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)