Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skønhedspleje og problemer med mavefedt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle!

Jeg er i gang med at starte en blog, hvor jeg beskriver nogle af livets problemer. Og nu skal jeg til at beskrive, hvorfor jeg har taget på... Alle tager på, og det ønsker jeg, at mine følgere skal være en del af, da det er en ting vi alle oplever i livet. Men jeg mangler lige info omkring alt det her med at tage på. Men nu lidt om mig.

Jeg er en pige på 22 år, som, fra den ene dag til den anden, er begyndt at "gro" fedt på min mave. Jeg har aldrig før kunne tage på på min mave. Det har altid sat sig på mine lår, numse og hofter. Men nu begynder det også på min mave. Er der nogen herinde der ved, hvorfor jeg ligepludselig begynder at få mavefedt?

Jeg fandt et indlæg på noget der hedder Alt om skønhedspleje, hvor der stod, at der er nogle bestemte madvarer, som sætter sig på maven. Men jeg har ikke lavet om i min kost. Hvis du lægger inde med nogle bud på, hvorfor jeg mon lige pludselig er begyndt at få mavefedt, så må i meget gerne være en del af denne tråd. Det er da vildt irriterende...

Derudover må i også gerne komme med bud på, hvordan jeg får min blog bedst mulig op og køre, så jeg er godt med fra starten. Både indenfor markedsfæring, men også kategorier som i tror, at folk vil læse mere om.

Hilsen Olivia fra Horsens.
Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jan 20
Indlæg ialt: 26
Fra  W360 Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spiser for meget! Længere er den virkelig ikke. Der findes INGEN madvarer der sætter sig på bestemte dele af kroppen og man kan heller ikke tabe sig på bestemte dele af kroppen (selv om det flittigt påståes).

Mht. til markedsføring så vær aktiv på de sociale medier og skriv godt indhold på bloggen. 

W360 er et marketing service bureau indenfor ✅ design ✅ programmering og ✅ marketing. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi alderen har passeret de 30. (Ihvertfald kropsligt) 

Fordi når alderen passerer de 30 så begynder metabolismen at gå i stå.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)