Jeg læser til markedsføringsøkonom og er i praktik lige nu i et marketing bureau, der hedder Adwise Media. I mit praktik-ophold arbejder jeg med SEO og alt der har med det at gøre. Jeg skal snart til at skrive min hovedopgave og til at starte med skal jeg skrive en problemformulering. En problemformulering der omhandler SEO og marketing. Har i nogle forslag eller nogle råd til hvilke retning man kan fokusere på? Hvis i har tid kan i gå ind og tjekke virksomhedens hjemmeside og få at få mere viden omkring virksomheden. |
En meget relevant problemstilling for store og små erhvervsdrivende er hvordan de bedst kan måle om de får value for money ved at lave SEO. Et andet kunne være hvordan de prioriterer knappe ressourcer til marketing, især for S og M virksomheder. Hvis du har lyst til at skrive et gæste-blogindlæg om dine konklusioner, som vil blive set af mine kunder - små erhvervsdrivende - så er du velkommen til at smide en besked til mig når du er færdig med din opgave! :)