Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start, leverandører og investering hos fødevarevirksomhed virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino.
Da jeg har relativ høje ambitioner, og virkelig tror på dette projekt, søger jeg derfor information og hjælp. Jeg har en prototype af produktet.
Teksten går primært på start af virksomheden.

Umiddelbart ser jeg disse to muligheder.
Min kapital er ikke så høj, dog har jeg har adgang til et erhvervskøkken, hvor jeg kan starte stille ud. Og, sælge i små mængder til diverse kunder, dog håndlavet fødevare. Da dette ikke er holdbart i længden, ønsker jeg, at produktet skal laves af maskiner.

Overordnet mangler jeg kapital til dette. Skal jeg derfor søge noget investering?
Som sagt har jeg et ønske om, at produktet skal laves af maskiner. Hvis rette kapital var der, vil det kunne lade sig gøre at starte ud med diverse genstande, og derved også en højere produktion.

I forhold til salgsprisen.
For at matche de andre priser på markedet, er jeg nødt til at skaffe nogle leverandører?
Produktet bruger bl.a. Kakao, gennem research har jeg fundet ud af, at ved Elfenbenskysten findes der meget kakao. Skal jeg kontakte nogen dernede? Eller, en mellemmand her fra Danmark, som kan skaffe det? For tænker vel, at prisen afhænger af om leverandøren er en mellemmand eller direkte fra Elfenbenskysten?

Kom gerne med input, og uddyb gerne om overstående kan lade sig gøre.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)