Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promovering af e-bog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen herinde, der har erfaring med promovering af e-bøger? Jeg har startet https://wordpress-guiden.dk, som er en e-bog, der i dybden beskriver, hvordan man kan lave sig egen WordPress-hjemmeside eller -webshop uden nødvendigvis at kende til nogle former for programmering. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt ideér til, hvordan og hvor man kan promovere sig udover de klassiske steder som FB-annoncer, AdWords m.m.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

John Hannover her på Amino har angiveligt en ganske god forretning ved at give gratis - og oftest gode råd på et fora som dette, og svare nok til at han viser at han har en god forståelse af emnet og så henvise til sine e-bøger. 

Hjælp folk en del af vejen og lad din e-bog guide dem videre. 

Når jeg søger Wordpress Guide på Google får jeg 976.000.000 hits og det er sikkert svært at betale reklamen for at komme igennem støjen og vise at din ebog er den man skal købe. KOmbineret med ebook er det ca 12 mio og ebook free download er 7½ mio. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

John Hannover her på Amino har angiveligt en ganske god forretning ved at give gratis - og oftest gode råd på et fora som dette, og svare nok til at han viser at han har en god forståelse af emnet og så henvise til sine e-bøger. 

Hjælp folk en del af vejen og lad din e-bog guide dem videre. 

Når jeg søger Wordpress Guide på Google får jeg 976.000.000 hits og det er sikkert svært at betale reklamen for at komme igennem støjen og vise at din ebog er den man skal købe. KOmbineret med ebook er det ca 12 mio og ebook free download er 7½ mio. 

givet en hjælp - men det er en meget lille forretning, så jeg tror ikke man skal have for stort håb. Jeg har 8 bøger og skal være åben om salget ligger under 5000 kr om måneden - og sagtens kan have måneder på det halve - og trods det er 2 af dem eller 1-5 på saxo bestseller for erhverv :) 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan helt sikkert finde en masse god inspiration her i nedesntående artikler.
Særligt den første er fuld af guldkorn.

https://onlinebijobber.dk/4-digitale-produkter-senere-her-er-mine-4-bedste-salgskanaler/

https://onlinebijobber.dk/hvor-mange-penge-har-thorborg-rosenstand-og-bondtofte-tjent-online-paa-at-saelge-e-boeger/

 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for svar :) VIl prøve at kigge nærmere på at udgive via Saxo... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)