Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/medejer søges til start af produktions- og importvirksomhed med forventet mio. omsætning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Sammen med en partner har jeg en webshop, som sælger et hobbyprodukt samt tilbehør til produktet. Vi startede webshoppen for 8 mdr. siden og forventer en omsætning mellem 1.500.000 kr. og 2.000.000 kr. i år. Vi vil gerne producere produktet selv og søger derfor en investor, som vil være med til at starte virksomheden op samt være med til at gøre virksomheden til en af de største i Norden. 

Produktet, der skal produceres, hedder Diamond Paint og salget vokser med eksplosiv fart både i Danmark og på verdensplan. Der er kun en producent af produktet i Danmark og kun få i Europa, så der er rig mulighed for at skabe en virksomhed, som kan vokse hurtigt. Desuden er der stor efterspørgsel efter tilbehør, hvilket det også er planen at virksomheden skal importere og sælge. 

Hvad kan vi tilbyde:

Jeg har 2 års erfaring med salg af produktet, samt 20 års erfaring med opstart og udvikling af forskellige webshops. Desuden har jeg arbejdet med online markedsføring samt arbejdet som daglig leder i flere virksomheder. 

Min partner har mange års erfaring med programmering og udvikling af webshops både som medejer af webbureau og nu som ejer af sit eget webbureau. Desuden er det min partner, der pt. står for markedsføring og vores sociale medier

Hvad vi forventer af investor/partner

Vi forventer at du har erfaring med opstart af produktion samt import fra Kina, da både produkter til fremstilling og tilbehør til videresalg bliver importeret fra Kina. Desuden vil det være en fordel, hvis du har en vis erfaring med markedsføring, men ikke et krav. Ud over dette, så er det også et krav at du er lærenem og klar til at bruge den tid, som der skal bruges, for at gøre virksomheden til en af de største i Skandinavien og på sigt blandt de største i Europa. 

 Hvad med investering?

Vi indskyder vores webshop, som vil aftage de fleste af de produkter der sælges i den, så der er en garanteret omsætning på min. 600.000 kr. det første år. Desuden forpligter vi os til at drive webshoppen videre samt hjælpe til med at opstarte og drift af den nye virksomhed

Investor/medejer indskyder 300.000 - 600.000 kr. til opstart og driften de første 6 måneder. Desuden bruges der den tid, som der er nødvendig for at starte virksomheden op og den fremtidige drift. 

Dette var en kort beskrivelse af vores projekt, så hvis det har fanget din interesse, så hører jeg gerne fra dig. 

Mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)