Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I anbefale en til at sparke mig i gang med google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg driver en webshop, som er begyndt at køre bedre og bedre, men lad os nu være ærlige, der skal mere gang i den. Jeg er blevet kimet ned af diverse bureauer med en timeløn langt højere, end jeg har råd til, men jeg vil gerne have hjælp ude fra.


Helt konkret søger jeg hjælp til at opsætte Google Analytics og få opsat Facebook pixels til retargeting. Det er førsteprioritet, og dernæst skal jeg højere op organisk på Google med SEO.


Jeg ved, at der findes rigtig mange kompetente kræfter derude, og mange prøver at starte deres eget lille bureau op selv. Derfor vil jeg spørge jer kloge hoveder, om I evt. kan anbefale et mindre firma til at hjælpe med ovenstående? 


Så kan vi samtidig også hjælpe nogle andre nye iværksættere i gang med deres forretning i stedet for at støtte nogle af de store spillere på markedet. Vi ligger i Hellerup.

Glæder mig til at høre fra jer!

Vh Magnus

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. ..

1.  Ikke skriver hvilken niche der er tale om (der er mega stor forskel mellem at komme op på Google alt efter hvilket keyword der er tale om).. Det er nemmere at ranke på Gel elektroforese end på tøj.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er indenfor interiør, men jeg tænker, at det er underordnet ift. nogen som kan hjælpe med at sætte Google analytics, Facebook pixels og hjælpe med SEO op. Hvis det ikke fremgår klart, er jeg på udkig efter et professionelt firma til dette, hvor jeg gerne vil hjælpe nogle unge drenge el. lign., som selv er nyopstartede.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg

 

Venlig hilsen

Albert van Harten

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Haekklipning.nu Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej magnus..


Jeg syntes du skal prøve og ringe/skrive til samuel fra webset.dk Tro han kunne hjælpe dig rigtig meget..

han sider ihvertfald med vores del af det, og der gøre han et godt arbejde.


Ha en skøn fredag og en endnu bedre weekend

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)