Jeg skriver da jeg har startet en blog der omhandler det at tjene penge online. Jeg har skrevet en række dybdegående guides fra A-Z 8000+ ord på forskellige veje.
Og nu vil jeg gerne begynde at ranke mit site på Google endnu bedre igennem Link-building altså det at få link peget imod sin side.
Jeg tænkte det var oplagt at spørge herinde om der er andre som gerne vil have links peget imod deres blog i bytte for et link til min igennem en guest post. Derved benefitter vi begge og vækster sammen.
Det skal selvfølgelig helst være inde for samme emne altså det at tjene penge online (E-commerce, blogging, marketing osv.)
Håber der er nogen derude som kunne være interesseret i et samarbejde :-)!
Det her ligner alt for meget en "I make money blogging about how to make money blogging"-side.
Guiderne er lange, ja, men sproget er ikke specielt godt - enten er de for hurtigt skrevne, eller også er de for dårligt oversatte?
Du indsætter Elementor-guide videoer embedded som om det var 'dine'.
Du skriver stort set intet om dig selv hvilket er en fatal fejl eftersom du er dit eget stærkeste brand. Hvis nu dine kunder var arbejdsgivere ville de nok gerne se dit CV og om du faktisk var i stand til at gøre det du siger du vil lære andre.
Jeg har selv reddet med på flere bølger - ebøger i 2010 og den her i 2015 - og ved lige præcist hvor meget BS der er derude om den næste nye guldgrube.
Hvis du vil tages seriøst (og tjene penge på det her koncept) så får du rettet op på de her ting. Start med at skrive udførligt case-baseret om dine egne erfaringer. Det er noget folk har respekt for og som giver troværdighed også selv om alt måske ikke har været rosenrødt. Faktisk er det ofte netop derfor folk får tillid - at man tør skrive konkret om sig selv og sine erfaringer, både gode som dårlige.
Beklager hvis det her lyder hårdt. Jeg tror egentlig du mener noget godt med det her projekt og gerne vil hjælpe andre. Jeg er selv stor fan af Elementor så mere power til udbredelsen af dette værktøj. Men ... så tag det her feedback med "kyshånd" som en hjælp til netop at gøre det så godt, og oprigtig hjælpsomt for andre, som jeg håber og tror du inderst inde gerne vil.
Vil gerne over længere til opbygge autoritet i domænet indenfor de forskellige områder(E-commerce, Amazon & WordPress), da jeg oprigtigt har haft stor success med både Amazon og Shopify, men hvis det ikke er overbevisende nok for en ny læser som dig er det nok heller ikke for andre.
Vil gå igang med at skabe nogle case stories om mine egne erfaringer og lave en mere detaljeret "om mig" side. Derudover vil jeg læse artiklerne igennem igen for korrektur, så der er styr på det.
Tusind tak for din ærlige og direkte respons, det er klart det mest effektive at arbejde imod.
Godt at høre - så tror jeg faktisk også du kan komme i mål. Der er ikke noget i vejen med lange artikler, tværtimod. Men konteksten er som sagt vigtig, som det lyder til du er enig i.
Du overtræder ophavsretsloven når du kopierer andres materiale og benytter det på din hjemmeside.
F.eks. er makealivingonline.dk/affiliate-marketing-i-2020-gratis-guide-til-begyndere/ en direkte oversættelse af smartblogger.com/affiliate-marketing/ , hvor du har kopiret alle billeder m.m..
Det er derfor kun et spørgsmål om tid inden du vil blive mødt af store krav om betaling og kompensation for uretmæssigt brug.