Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For første gang i flere år, er ordrebogen tom - gode råd søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Web1:

Med det sagt, så synes jeg dine indlæg i den her tråd afspejler en person jeg ikke har lyst til, at hjælpe. Held og lykke med det. 

Nogen gange skal man bare holde sin mund. Dette var en af gangene.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode råd, men nedenstående er objektivt forkert. Du må gerne sende emails med markedsføring til dine kunder for typer af varer/ydelser de før har købt. Det er dog værd at træde forsigtigt da email kan opfattes forkert (kunden skal kunne framelde sig NEMT)

Karsten Sønderup:
Du må kun sende e-mails med markedsføring, hvis du på forhånd har indhentet samtykke på anden vis.

Jeg ville i din situation og med din type af virksomhed prøve at tale med kendte kunder (helst fysisk besøg) om muligheder i nærmere fremtid.

Du har ramt den klassiske at du har haft for travlt til at bygge pipeline og nu er den lav. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web1:
Med det sagt, så synes jeg dine indlæg i den her tråd afspejler en person jeg ikke har lyst til, at hjælpe. Held og lykke med det. 

Det var da godt nok noget af en møgspand for en person der bare ikke har frygtelig meget forstand på web design, wordpress ...

Vi er alle ignoranter på mange områder, og spørgsmålene er helt legitime!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Denise Conradi:

Eks skal du have lavet en 5m høj bog, til en boglancering. Hvad djævelen søger du på?

Eller du skal have lavet et gigantisk sugerør, til et event. Hvad søger du på?

Det kan os være, at du skal have lavet en sjov trold (ligesom eks CBB mobil) til din nye reklame. Hvad søger du på? 

Hvis du skal positionere dig skal du også finde ud af hvad du ikke er interesseret i. Du skal læse lidt op på søge termer og hvad google bruger nu. Jeg ved ikke om de stadig bare bruger Boolean.

En 5m høj bog kan være "+gigant +bog" OR "+kæmpe +bog".... Det du ikke skal er at søge på bog for så konkurrerer du med Amazon m.fl. 

Tilmeldt 18. Sep 19
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:

Web1:
Med det sagt, så synes jeg dine indlæg i den her tråd afspejler en person jeg ikke har lyst til, at hjælpe. Held og lykke med det. 

Det var da godt nok noget af en møgspand for en person der bare ikke har frygtelig meget forstand på web design, wordpress ...

Vi er alle ignoranter på mange områder, og spørgsmålene er helt legitime!

Flemming:

Web1:

Med det sagt, så synes jeg dine indlæg i den her tråd afspejler en person jeg ikke har lyst til, at hjælpe. Held og lykke med det. 

Nogen gange skal man bare holde sin mund. Dette var en af gangene.

Hvis i nu tager og gennemgår hendes posts her på Amino, vil i opdage, at hun er en "modtager" og ikke en "giver". Normalt når man er på et forum går hjælpen begge veje. Hun hjælper ikke, men stiller kun spørgsmål som er i hendes egen interesse. Hvis man så kommer med noget konstruktivt, så fortæller hun, at "de ting kan hun godt selv", hvilket flere gange IKKE har været tilfældet.

BroncoFanDK - bør du ikke selv have nogenlunde styr på SEO osv. før du giver råd som disse? Hvis man ingen forstand som sådan har på SEO og keyword research, hvordan regner du så med, at dit svar giver mening?

Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg vist hellere finde et andet sted at spørge. Jeg spørger herinde fordi jeg ikke ved det selv, og kan dermed ikke rigtigt hjælpe andre. 

Tilmeldt 18. Sep 19
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

orts:

Så må jeg vist hellere finde et andet sted at spørge. Jeg spørger herinde fordi jeg ikke ved det selv, og kan dermed ikke rigtigt hjælpe andre. 

Du tager jo åbenlyst fejl. Alle har noget at byde på og hjælpe med. Du har selv skrevet følgende:

orts:

Hej

Prøv at kigge på Saldi.

Det kan blive på deres servere, og såvidt jeg er orienteret har de både kundekartoteker og mulighed for at udskrive regninger.

www.saldi.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BroncofanDK:

Gode råd, men nedenstående er objektivt forkert. Du må gerne sende emails med markedsføring til dine kunder for typer af varer/ydelser de før har købt. Det er dog værd at træde forsigtigt da email kan opfattes forkert (kunden skal kunne framelde sig NEMT)

Karsten Sønderup:
Du må kun sende e-mails med markedsføring, hvis du på forhånd har indhentet samtykke på anden vis.

Du har ret i forhold til markedsføringsloven, men ud fra hendes hjemmeside ser det ikke ud til, at hun i forhold til persondataforordningen har indhentet samtykke til at behandle kundernes e-mailadresse, og det ser heller ikke ud til at hun har overholdt hendes oplysningspligt.

Og så er det forfra ved at indhente samtykke. :-)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web1:
BroncoFanDK - bør du ikke selv have nogenlunde styr på SEO osv. før du giver råd som disse? Hvis man ingen forstand som sådan har på SEO og keyword research, hvordan regner du så med, at dit svar giver mening?

Hvis du ikke var så forhippet på at opføre dig som en idiot, så ville du måske finde ud af at der slet ikke blev spurgt på SEO.

Tilmeldt 18. Sep 19
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Web1:
BroncoFanDK - bør du ikke selv have nogenlunde styr på SEO osv. før du giver råd som disse? Hvis man ingen forstand som sådan har på SEO og keyword research, hvordan regner du så med, at dit svar giver mening?

Hvis du ikke var så forhippet på at opføre dig som en idiot, så ville du måske finde ud af at der slet ikke blev spurgt på SEO.

SEO handler da i dén grad om søgetermer. Det er muligt, at jeg er en idiot, men til gengæld ved jeg hvad jeg taler om.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)