Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studietur til Lissabon

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en klasse på 25 som er ved at læse til elinstallatører. Vi skal på studietur til Lissabon uge 16. Så ville jeg hører der var nogen der kende nogle gode virsomheder vi kunne besøge under opholdet i Lissabon.

Hilsen Thorbjørn

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:55

Hej,

Hvor i DK er I fra?

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 18:14

Jeg var i Lissabon for ca. 10 år siden og jeg kan anbefale, at I bevæger jer ind i gyderne i byens sydlige del. Her fandt vi et lille torv, der var pyntet fuldstændigt katolsk op - der var gamle mennesker, der sang gamle sange fra fordums tid og en restaurant hvor man kunne købe øl og grillede fisk (med ingenting til). Det var ihvertfald en af de mest autentiske oplevelser jeg nogensinde har oplevet på en rejse..

En anden ting: byen er fuld af folk der sælger hash til forbipassernede - lad være med at købe noget; det skulle eftersigende være skosværte - og hvis man ryger dét, bliver man nok 'sjov' i hovedet på den forkerte måde..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:18

davidchristensen:
En anden ting: byen er fuld af folk der sælger hash til forbipassernede - lad være med at købe noget; det skulle eftersigende være skosværte - og hvis man ryger dét, bliver man nok 'sjov' i hovedet på den forkerte måde..

Ha ha ha, ja det er altid noget man kun har hørt om når man skal fortælle det videre... men godt og anderledes tip her på Amino Big Smile

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 21:03

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 21:05

Vi er fra Odense Erhvervsakedemi
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)