Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungå at få stjålet ens ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino.
Jeg går med en ide om at lave en app, jeg kan ikke selv app-delen så derfor er jeg også på udkig efter det.

Det jeg gerne vil have hjælp til, er hvad jeg skal gøre hvis en app-programør syntes det lyder spændene og gerne vil høre ideen, hvordan undgår jeg at fortælle ideen og personen så bare går ud og laver den uden mig.

For at få en partner er jeg jo nød til at præsentere min ide, men er bare bange for de siger "nej det er ikke mig" og så er den på marked nogle måneder efter.

Tak på forhånd 😁
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sådan er det med app ideer - uden tillid ingen app - og langt mere kopieres tæt op af lige når den udkommer hvis den er genial nok - du kan lave kontrakt men du kan næppe køre sagerne økonomisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan få en advokat til at udarbejde en NDA, men du skal være opmærksom på at en programmør aldrig vil underskrive en NDA, som indskrænker hans/hendes fremtidige arbejdsmuligheder.

NDA'en bør derfor kun omhandle din idé, og ikke almindelige app funktionaliteter.

https://jurafi.dk/ giver rabat til startups og kan hjælpe dig med en NDA.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med frygten er der er basalt to måder at få udviklet sådanne ting på

1 - Du betaler mere eller mindre i blinde og app udvikleren lever af at sælge timer - ikke af om du tjener penge på appen.

2 - Du sælger ideen til en udvikler og de har hånden på kogepladen og i krukken med guld for enden af regnbuen

Vise ord om app markedet!

[[View:https://www.youtube.com/watch?v=TzmLF7MH8AQ]

 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Siger du med det der at app udviklere ikke selv får ideer? Jeg tror at min ide er mere værd end din! Faktisk så tør jeg næsten æde min gamle hat på at min ide er mere værd end din! Og den er faktisk mit fritids projekt.

Så op i et vist sted med din latterlige frygt for at nogen nakker din ide.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)