Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed som støtter gode formål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig, at få nogle kommentarer på en ide jeg har arbejdet en smule på.

Tanken er, at oprette en netauktion hvor brugerne kan byde på forskellige produkter. Køberen bestemmer hvilken sag han/hun ønsker at støtte (Dansk Røde Kors, Red Barnet og så videre) En meget stor del af beløbet går herefter direkte til den ønskede organisation. Produkterne bliver leveret gratis af forskellige virksomheder som til gengæld får markedsføring på siden (banner, nyhedsbreve eller andet)

Vil virksomheder være interesseret i, at levere gratis produkter som i sidste ende støtter en god sag til gengæld for markedsføring 

/Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:17

Hej Thomas

Det lyder lidt i samme stil som engodsag.dk

Jeg ved at QXL.dk også har lavet nogle ting i samme genre. Prøv at kontakte dem og hør mere.

Held og lykke med det. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:56

Konceptet lyder fint. Det bliver helt sikkert ikke svært at overbevise diverse hjælpeorganisationer.

Udfordringen bliver nok nærmere hvad der kommer først - hønen eller ægget - altså virksomhederne eller brugerne. Ingen virksomheder gider at annoncere, hvis der ingen brugere er og du får ikke logget brugere til, hvis der ikke er masser af vare - så hvor skal man starte!

Så du skal nok få succes med dit koncept, hvis du undersøger hvordan lignende sites og fora er etableret (f.eks QXL og Amino) - Hvilken type markedsføring skal der til for at kickstarte sitet.

Held og lykke med sitet 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:34

Prøv at undersøge sagen, Jeg havde selvsamme ide, og fandt over et firma Unite2Help.org (tror jeg), hvis man søger lidt på google finder man nogle artikler der siger det vist har været en meget dårlig forretning. Men klart det er mange faktorer der spiller ind.

En lille hurtig kommentar herfra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)