Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.
har en drøm om at starte egen virksomhed op, og til det søger jeg et godt sted til at lave en hjemmeside.????
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du selv lave den eller? :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Shopivers Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauridsen
Det lyder da spændende. Indenfor hvilket område?

At lave en hjemmeside eller en webshop selv er ikke den største udfordring, hvis du har noget teknisk snilde, da der er RIGTIG mange hjælpemidler og færdig systemer du kan benytte dig af.
Skal du have en hobbyvirksomhed er der rigtig mange gode alternativer som wix, shopify mfl.

Hvis du derimod ønsker at lave en virksomhed med en hjemmeside/webshop som du kan leve af skal du tage fat i et professionelt firma som kan hjælpe dig i mål, der er ikke NEMT at lykkedes på nettet og der er mange veje til rom. Det kan blive enormt bekosteligt hvis du selv sidder og leger uden at have et begræb om hvad du foretager dig, og det kan også ødelægge din fysiske virksomhed hvis du får lavet et udgangspunkt som er så ringe at dine kunder opfanger det som useriøst.

Du er altid velkommen til at ringe hvid su skal bruge hjælp eller sparring indenfor feltet.

Mvh

Andreas Jensen

Tilmeldt 16. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælp. Bliver en hobbyvirksomhed til at starte med tror jeg efter som jeg er under uddsnnelse nu. Men har en drøm om at lave mit eget på et tidspunkt. Ved bare ikke hvad det skal være endnu
Mvh. Benjamin Lauridsen
Tilmeldt 16. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville prøve. Men jeg kan nok ille finde ud af det
Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig, så ville jeg finde det eller de produkter du brænder for at sælge. Herefter lave en forretningsplan og efterfølgende se efter et system/ platform til websitet som kan de ting du har brug for.

God vind fremover ;)

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)