Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min nye HUMOR side

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte helt at rose forside billedet, det er sgu sjovt Big Smile

VH Allan

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:24

Synes den skal være det samme.Big Smile

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:25

Hej og igen tak for de forskellige kommentarer. 

Så har jeg været inde og ændre baggrunden, så det er den samme der er på hele vejen igennem.

Desuden har jeg tilføjet nogle flere billeder.

Hvad synes I???

www.allanallan.dk/jokes

\\Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47

Har lige taget et hurtigt kig - troede jeg Wink

Det har du gjort godt - jeg blev hængende og morede mig højlydt - så piger kan altså også grine af de vittigheder.

Til gengæld ser jeg vandfaldet omgående Cool

Yes til dig.

p.s. puds staves med d 

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 13:18

Hej Miamia

Jeg er glad for for du er blevet underholdt. En skam jeg ikke kunne høre dig more dig højlydt.
Så jeg er glad for begge køn kan lide det.

Jeg er ikke lige klar over hvad det er for en vandfald du snakker om på forsidenStick out tongue - har tjekket....    

Du skrev "p.s. puds staves med d" - Hvor er det du har fundet fejlen, så jeg kan få rettet den med det samme.

VH Allan  - www.allanallan.dk/jokes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Lidt længere 'inde' på siderne har du et link med "Pus skærmen indvendig", det var den mit kritiske øje lige faldt over Wink

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:46

Hej Allanallan,

Lidt feedback - ud fra et hurtigt kig på forsiden.

Er ikke så vild med måden du har lavet din menu navigation på, rent visuelt. Det knæk du har lavet på de hvide kasser i menuen samt dem du har lavet til baggrund for indholdet er ikke endt så heldigt, måske skulle du prøve at lave baggrunden til indholdet med runde hjørner i stedet..

og top navigationen ville jeg også lave om, evt. lav den som hele kasser med en højre og venstre border. og placer dem op ad hinanden uden luft mellem. Simpelt med det virker og man bliver ikke distraheret af det "hak" der er på dine menu links nu.

Som en tilføjelse syntes jeg ideen med en baggrund med som ligner en træ væg er ok, men så skal du næsten også gå planken ud og bygge hele sitet op i samme stil.. i stedet for de knæk på info boksene som danner baggrund for indholdet på forsiden så lav det så det ligner der er hammeret søm i hvert hjørne(i toppen).. så passer det også ind med din træ-baggrund..

men ellers et udemærket site, jeg må lige se det mere tilbunds snart og evt. komme med mere feedback, såfremt du stadig ønsker det? :)

/Marcel Nielsen

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 14:48

Hej og tak for kritikken.

Miamia
Tak for dit skarpe øje, nu er fejlen fundet og rettet, så der står Puds skærmen.
Prøvede du forresten at klikke på linket for at se hvad der skete? - Det er et klik værd:-)

Marcel
Knækket i menuerne er umiddelbart mere retro end de runde hjørner synes jeg. Det meste har runde hjørner nu til dag.
Jeg synes din ide med at lave menupunkterne som om det var træ med søn i hjørnerne er en meget god ide. Det ville også være "retro".

Du skal være meget velkommen til at komme tilbage med mere kritik af siden, når du har tid.

VH Allan  - www.allanallan.dk/jokes 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55

Nej det gjorde jeg ikke ikke den gang, gættede på om det mon var den med damen eller den med katten Embarrassed

Lige nu kan jeg ikke komme ind på siden, men vender tilbage ... 

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 10:14

Hej Miamia og jer andre naturligvis også.

Det link med "Puds skærmen inderfra" er meget underholdende. Måske lavet mest til mænd. Men jeg ved I kvinder ogsp kan klare det.

Her er et direkte link. http://www.allanallan.dk/jokes/fraekkejokes1.htm - Klik på linket "Puds skærmen inderfra" i højre siden under billedet.
Lad mig høre hvad I synes.

Resten af siden er selvfølgelig helt åbent for ris og ros.

VH Allan  

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)