Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skrive og udgive bog.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jeg er en kvinde på 29, jeg har levet et liv som få oplever og har gennem gået ting, som ikke er for sarte sjæle. Jeg har i mange år drømt om at skrive og udgive en bog,  men.. Jeg er ikke god til at skrive eller i stand til at sætte en bog sammen. Jeg har budskaber og oplevelser som jeg brænder for få ud og bliver hørt. Jeg søger hjælp til at finde en, som ved betaling kan skrive og hjælpe mig med at skrive en selvbiografi. Jeg brænder og føler så stærke for det, og håber hermed at det kunne blive virkelighed at få udgivet en bog. Med denne bog håber jeg her med at kunne ramme et bredt publikum.  Jeg håber at høre fra nogen som kan hjælpe mig på rette vej. 

Håbe at høre fra nogen hurtigst muligt.  

På forhånd mange tak. Mvh sc

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har siddet lidt i samme situation og ville skrive om mit liv med de oplevelser jeg har haft, som heller ikke er for sarte sjæle. Jeg delte mit op i tre punkter: Min opvækst og mine unge dage, ulykken og livet efter ulykken. Jeg er så desværre gået i stå. Jeg har optrådt foran et publikum i et teater og fortalt om mit liv. Du kan optage dig selv på din mobil, hvor du fortæller. Herefter kan du se det igennem og starte med at skrive om dit liv fra barndommen og stille og roligt fremad. Du kommer automatisk til at sætte punkter jo længere du kommer frem. Jeg håber at det vil hjælpe.

Fortsat god dag

vh

Tahir

Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det gode råd, jeg står i det dilemma at min skrive evne ik er den store, jeg brænder for at få det ud. Er ordblind og er meget dårlig til at skrive. Jeg har brug for en sol kan hjælpe mig med at skrive en bog og udgive den. Men tak for hjælpen. Mvh sc

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale du kontakter et forlag, så får du tilknyttet en redaktør der hjælper med alt det praktiske.

En redaktør hjælper fx med at skabe struktur og rette stavefejl.

Det betyder selvfølgelig at forlaget skal have en del af indtjeningen, men det vil gøre det hele meget nememre for dig.

dbh

Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)