Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne starte en webshop som sælger business tøj, high end tøj og hverdagstøj , jeg mangler bare hjælp til at få fat på de forskellige mærker og få fat i noget B2B salg hvorpå jeg så ville kunne starte mit salg på min webshop, jeg vil med min webshop samle alt det tøj man har brug for et sted så du ikke behøver og leder 100 webshop igennem for at finde det og på den tid sparer du en masse tid på og sidde og kigge efter tøj, du vil egenligt gerne have noget nyt business tøj men også noget hverdagstøj så derfor skal du købe fra flere forskellige webshop derfor vil jeg forsøge at samle det i en webshop, skal derfor bruge lidt støtte til denne opgave, nogle der ved hvordan jeg få fat på virksomhederne, og hvordan jeg kan kontakte dem?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Lige en off-topic kommentar :-)
Det lyder som om du skal have rigtig meget kapital, med de mange forskellige typer tøj du vil have i webshoppen.
Har du regnet på det og styr på hvor meget af hvad du skal bruge? Så du kan regne lidt på hvor mange penge du skal have op af lommen bare for at komme igang.

God vind med projektet! :-)

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :





Hej Anders


Har ikke regnet på det endnu, og ville egenligt bare høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med det, men er godt klar over det er en rigtig høj kapital der skal bruges



Side 1 ud af 1 (3 indlæg)