Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på min idé

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung gut på 17 år. Jeg har en stor drøm om en dag og åbne en webshop med tilhørende butik til, jeg har en passion inden for hvad jeg vil kalde det "business" tøj som jeg mener er skjorter og blazer og den slags, jeg ville derfor hører om i mener der er potentiale for og starte med at åbne en webshops med det??

Jeg har tænkt på navnet "StaySharp" til det for jeg mener man altid står kniv skarp når man er iført business tøj, håber i forstår meningen med den ellers giv mig nogle andre idéer, jeg er åben overfor alle idéer.

Håber på jeres hjælp til at realisere min drøm om at blive iværksætter!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at gennemteste hvilke produktet du kan skaffe til "Stay sharp" - og til hvilke priser - Du er ud mod en del andre, og dine produkter skal ikke alene i din reklametekst være superior, men også i virkeligheden - og så skal du kunne konkurrere med dyre mærkevarer og gode nye som SNT - Baron osv for at nævne nogle af de nye

  1. Kan du være med i prisen her? Check op mod andres salgspris, og regn med du skal kunne ikke bare doble din indkøbspris - men nok en del mere, for at kunne leve af det.
  2. Kan du være med i kvaliteten til den pris?
  3. Kan du levere mere eller mindre dag til dag
  4. Har du penge til at leve op til levering dag til dag i alle fald i de gængse størrelser i de lækre varer.
  5. Er du indstillet på, at SEO og andet markedsføring vil koste en del?
  6. Er du indstillet på en ret høj retur procent hvor du skal håndtere disse returvarer ind på lager og til nyt salg

Din idé er der intet galt med, navnet kan givet fungere - men inden du kommer igang, skal du som minimum have svar på de spørgsmål, og giver flere, men start bare det.

(jeg husker da formanden for Dansk Beklædning og Textilindustri i et TV interview for mange år siden, propaganderede for pænt tøj, og i TV sagde, at han syntes, at "Hvis nogen skal læse nyhederne op, så er det mindste man kan forvente, at de i det mindste har en ordentlig blæser på under TV avisen" 

Nå det var bare en - sand - anekdote som intet har med din spørgsmål at gøre, men den måtte lige ud.

God vind med tankerne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :





Tak for dit input, super svar som jeg vil kigge lidt på


Har du en ide til tøjproduktion hvordan jeg kan skaffe det altså komme i gang med at få det lavet, og hvor vil jeg kunne få det gjort?



Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Super fedt at du godt kunne tænke dig at få stablet en webshop på benene og på sigt få en tilhørende butik.
Der er en stigende trend i at lave lige præcis det du gerne ville fordi der er kommet større interesse for at man har noget pænt men sammentiedig er behageligt og står ''kniv skarp'' Smile

Der er rigtig mange ting som du skal have gjort dig af overvejelser som John nævner, men der er vel altid plads til en mere på markedet.

Men hvis du godt kunne tænke dig hjælp til at komme i dialog med noget som kan hjælpe dig inden for den branche så siger du bare til så skal jeg nok prøve at se om jeg kan være behjælpelig :) 

Du er velkommen til at give mig et kald på 29290113 eller sende en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk  

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men hvordan vil du skille dig ud fra mængden?

Vil du lave smart fabrics som man kan kommunikere med via tanker?

Eller vil du lave det i et særligt stof som er lavet således at det ikke kommer til at lugte når man nu render rundt og sveder om sommeren?

Eller vil du lave det af genanvendt stof (miljøvenlig) 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller har du selv en ide? 

Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :





Super fedt du stiller dig tilrådghed jeg prøver lige lidt selv med noget af det der er blevet skrevet fungere det ikke kontakter jeg dig



Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :







Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :





Jeg havde påtænkt det skulle laves så der hverken kunne ses svedpletter og det ikke lugter om sommeren, og det er dertil mangler jeg en som har forstand på sådan noget



Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ramsus,

mega fedt du vil starte. Jeg tror dog du kan skyde dig selv i foden ved at starte netop inden for tøjbranchen, hvis du ikke har noget nyt.

Det er så pengestærkt et felt, at det er svært at spille op med de store spillere.

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)