Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - hvad skal vi vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi  har kørt vores ApS virksomhed et par år og brugt Dinero hidtil. MEN vi er vokset en del nu (årlig omsætning på et par mdkk og et par tusinde bilag pr. år), og vi har brug for mere, end Dinero kan, så er der nogle tips til, hvilket alternativ til Dinero, som kunne være interessant for os? 

Vores krav:

*Vi skal i programmet kunne se en overskuelig salgshistorik (vi har ca. 200 betalende kunder). Vi  vil gerne f.eks. kunne se top 5 kunder, udvikling i salg pr. kunder pr. år og den slags ting.

*Programmet skal kunne integreres med Nets Leverandørservice - eller kunne tilkoblet noget lignende "betalingsservice agtigt", så de af vores stamkunder, som ønsker at blive tilkoblet dette, kan blive det.

*Det kunne være rart, at vi for vores standardprodukter kunne lægge differenterede priser ind til vores forskellige kunder (ikke alle vores kunder betaler samme pris for samme vare, da vi kan have særaftaler ift. mængde solgt m.v.).

*Det kunne være fedt, hvis programmet kan integreres med noget automatisk afstemning af poster med bankkontoen (har ikke prøvet dette selv men hørt om det)

*Hvis programmet også har noget lagerstyringssystem, vil det være fedt. Men jeg ved ikke, om der eksisterer noget sådan eller man skal vælge et separat lagerstyringssystem.

PRIS - vi er selvfølge ikke interesserede i, at bruge hele vores omsætning på et meget dyrt system men er selvfølgelig opmærksomme på, at det heller ikke bliver gratis.

Håber I kan give os nogle tips - Alt godt, og godt nytår til alle:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person





Umiddelbart economic.dk 


vh John Hannover



6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enig, e-conomic med diverse tilkøb og eksterne apps skulle kunne klare det. I kan eventuelt blive inspireret til andre programmer her: www.regnskabsguiden.dk. Jeg vil foreslå, at I kontakter deres support eller salg, også mht. flytning af data. Hav dog under alle omstændigheder en god revisor ved jeres side, både til valg og flytning. Hun/han kan måske også guide jer. Held og lykke. Godt nytår.

Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar/input - godt nytår:)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person





Det lyder til at I gerne vil ind i noget hvor der er integreret regnskab og CRM funktionalitet. Der er et stort antal systemer der hver især kan en masse ting, men jeg vi råde jer til at tale med kolleger i branchen - eventualt også udenlandske om deres erfaringer.


Economics som er nævnt er et dansk baseret system som fokuserer på Danmark med de fordele og ulemper det giver. 


Jeg ville se rigtig meget på både jeres behov for at kommunikere/styre jeres kundekontakt og jeres regnskabsmæssige backend. Der er Microsoftsystemer der kan langt mere end economics, og som har langt større vækstpotentiale, men også et hav af CRM/ERP integrerede systemer med forskellige fordele. 


Jeg ville bestemt ikke træffe beslutninger udfra forum forslag og promoveringer, da det virker som I er et sted hvor I skal se på jeres dynamiske vækstmuligheder, og der er regnskab alt for snævertsynet. 



Side 1 ud af 1 (5 indlæg)