Vi har i snart 12 år haft adresseservice for andre virksomheder, men der kommer mindre og mindre post. Er det ligegyldigt med den del af servicen, altså at kunne få sendt sin post videre fra huset og ud til, hvor man nu bor?
Det tror jeg KUN dine nuværende kunder kan give dig et seriøst svar på - som dækker DERES behov, og så du gå lidt ud fra, at det nok er det nærmeste du kommer det. Hvad er alternativt for dine kunder HVIS der nu kom et brev, som deres firma var helt afhængig af at modtage - eller komme i retten? Det lyder som om, man er nødt til at bevare en sådan service, også selv om det er sjældent behov
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja, sådan tænker jeg også selv: Hvad nu hvis der kom et vildt vigtigt brev. Men jeg er nysgerrig efter, om vi skal udbyde en adresseservice helt uden post - også for at kunne sænke prisen på det at have adresse i vores kontorhus
jeg tror jeg ville overveje at give to priser - med og uden eller - en pris per eftersendelse - så de som havde skåret ind til benet og fik alt per email ikke betalte meget, mens de der ikke gjorde betalt deres part, og man stadigt var sikker på, at hvis brevet fra "skifteretten" eller andet kom som snailpost - så fik man det rent faktisk i hånden
vh john Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak, jeg tror jeg gør det sådan. Det koster 349+moms med post en gang om ugen med snailmail, jeg kan gøre det for 100 mindre uden posten, tror jeg. Når man er ny, kan den hund om måneden godt betyde noget. Tak for dine svar