Det er uden tvivl nærmst blevet umuligt at få en erhvervskonto hos bankerne, og Lunar Way understøtter desværre ikke vores virksomhedsform. Jeg har nærmst haft ringet til alle banker, og de vil allesammen have at vi på forhånd har tjent noget på virksomheden.. Ja, hvordan skal vi gøre det, uden en erhvervskonto? Så nu ville jeg lige prøve at høre jer om det... Hvad I alverden gør vi uden en erhvervskonto? For det er da blevet helt umuligt at få fat i. |
det er jo ikke blevet umuligt - der stiftes jo dagligt masser af selskaber (senest vist ca 34.000 på et år eller 100 nye HVER dag - og langt langt de fleste får en konto i banken da - men ja det er blevet vanskeligereBaunsgaard:Det er uden tvivl nærmst blevet umuligt at få en erhvervskonto hos bankerne, og Lunar Way understøtter desværre ikke vores virksomhedsform. Jeg har nærmst haft ringet til alle banker, og de vil allesammen have at vi på forhånd har tjent noget på virksomheden.. Ja, hvordan skal vi gøre det, uden en erhvervskonto?
Så nu ville jeg lige prøve at høre jer om det... Hvad I alverden gør vi uden en erhvervskonto? For det er da blevet helt umuligt at få fat i.
Det handler først og fremmest om at komme med godt materiale i form af plan og budget og præsentation af en selv og øvrige ejere - regbeviser osv - så kan næsten alle da få en erhvervskonto - godt nok mod betaling
Lunar vil ikke tage holding f.eks og ikke udenlandsk ejer - men det er der så andre der vil normalt - det handler om præsentationsmaterialet. Der ER brancher som har det vanskeligt- ny cafe - tatovør ind i mellem osv - men ellers - lav godt materiale
vh John Hannover