Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLY bogførings software stiger 110 % !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordsted Design Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver denne tråd, fordi jeg føler mig forarget.

Jeg startede en virksomhed sidste år og det går lige efter bogen og alle budgetter holder.

Alle indtægter og udgifter, soam regnskab besluttede jeg at lave online. Her fanst jeg en software ved navn "Billy" som jeg downloadede og sidenhen har betalt månedeligt. Jeg har været rimelig tilfreds, trods småfejl - indtil i morges hvor jeg fik en mail, med information om, at prisen nu stiger 110%.

Jeg føler mig lidt bondefanget, fordi det er besværligt at skifte regnskabsprogram.

Imidlertid er jeg så irriteret over det svar jeg fik, hvor jeg blev oplyst om at software var meget mere værd en det jeg betalte ! 

Det svar får mig til at advarer om, at Billy kan stige sporadisk og med procentsatser der er helt urimelige.

Hvad bruger andre som online bogføring ?

Mvh. 

Michael

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Fra  Webkilde webbureau Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Billy og har gjort det i flere år. Egentlig er jeg godt tilfreds med dem, men ja den prisstigning faldt heller ikke i god jord her. For jo der er da kommet nye funktioner til som i princippet gør løsningen mere værd, men der er ikke noget af det nye som jeg har brug for, så jeg ser det kun som en prisstigning.

Hvis du betaler årligt, er prisstigningen ikke så voldsom, men alligevel, nok til at jeg måske kigger mig lidt rundt.

Heldigvis er man ikke helt fanget, og det kan godt lade sig gøre at skifte til en anden udbyder, for flere af dem tilbyder at flytte dit regnskab "gratis".

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er mindre erhvervsdrivende og ikke har en helt masse komplekst bogføring, så skulle Dinero efter sigende være en af de bedste løsninger for dig.

De tilbyder så vidt vides også at flytte regnskabet for dig, så det skulle være ret ligetil.

Tag fat i Dinero.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke besværligt at skifte. Jeg har både brugt Billy, Dynaccount og nu Economic.

Men Toke Kruse mangler jo sikkert penge til sit nyeste softwareeventyr :)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :





Toke har solgt Billy tidligere i år. Han har skrevet lidt om det her: https://tokekruse.dk/toke-kruse-saelger-billy-for-anden-gang-og-fortaeller-hvordan-andre-ivaerksaettere-naar-til-et-succesfuldt-exit


Så er nok nærmere de nye ejere, som skal forsøge at tjene bedre på deres nye forretning.

Forstår godt at produkter/varer/ydelser kan stige lidt i pris over tid, men de argumenter som specielt online services som Billy (og Dinero tidligere) bruger er helt i skoven. Hvis man tilmelder sig som kunde på baggrund af forholdet mellem pris og funktionalitet, så er det jo fordi man mener begge dele passer til ens behov.
Hvornår har man sagt "ja tak" til mere nyt og HØJERE pris på baggrund af dette. Helt sort.

De kan jo sætte prisen op for nye kunder, og så eventuelt kun tilbyde de nye ubruglige funktioner til nye kunder. Så kan folk tage et valg om de vil betale for det.

Billy's betingelser er ret til prisændringer indenfor 2 uger, og at gøre det lige op til jul, hvor folk nok har andet at tænke på end at skifte regnskabsprogram er også usselt, hvis man spørger mig.



Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :





Hej Michael,

Vi er enige om er pris er lige nu følgende:
Årligt 165x12 = 1980
Månedligt 195x12 = 2340

Og så har de ændret den til følgende
Årligt 195x12 = 2340
Månedligt 235x12 = 2820



Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :





Har også en del kunder der anvender billy og der er utilfredsheden stor, mange af dem bruger bankintegration som også lige stiger fra 75 til 95 per måned. Det er ud over de 30kr per måned billy stiger.


Så de fleste af mine kunder går fra 240 - 290 per måned.


Med den pris er vi ikke længere i begynder segmentet, men mere oppe og blande sig i dynamics 365 og e-conomic.



Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :





Hej René 

Det kan være vi måske kan hjælpe lidt med den problemstilling?
Da man kan få Billy's regnskabsprogra til 1 krone hos Startup Central?



Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aslak93:

Hej René 


Det kan være vi måske kan hjælpe lidt med den problemstilling?
Da man kan få Billy's regnskabsprogra til 1 krone hos Startup Central?

Hej Aslak93

Dejligt at du vil hjælpe trådstarter, men jeg vil bede dig/jer om ikke at lave enslydende opslag fra flere brugerkonti.

Samtidig vil jeg også bede dig/jer om at være tydelige om at I promoverer jeres egen forretning, derfor er "reklameindlæg" fra profiler der ikke viser tilhørsforhold slettet fra denne tråd.

De bedste hilsner
/Brian

PS. Trådstarter hedder Michael ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Aslak93:

Hej René 


Det kan være vi måske kan hjælpe lidt med den problemstilling?
Da man kan få Billy's regnskabsprogra til 1 krone hos Startup Central?

Hej Aslak93

Dejligt at du vil hjælpe trådstarter, men jeg vil bede dig/jer om ikke at lave enslydende opslag fra flere brugerkonti.

Samtidig vil jeg også bede dig/jer om at være tydelige om at I promoverer jeres egen forretning, derfor er "reklameindlæg" fra profiler der ikke viser tilhørsforhold slettet fra denne tråd.

De bedste hilsner
/Brian

PS. Trådstarter hedder Michael ;-)



Hej Brian,

Det er helt i orden, jeg gør blot opmærksom på muligheden og lægger skam ikke skjul på at jeg kommer fra Startup Central, jeg på peger blot det der bliver efterspurgt, det giver ikke mening at fortælle om de andre fordele hvis det ikke er relevant for det givende opslag :) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)